Idol - johan (palm)
Är de bara jag som absolut inte klarar av den grabben????
Han har då aldrig kunnat sjunga i mina öron.. vad gör han i idol????
Är de bara jag som absolut inte klarar av den grabben????
Han har då aldrig kunnat sjunga i mina öron.. vad gör han i idol????
Totalt tondöv... Väljer att kolla på film istället om fredagskvällarna numera så att inte trumhinnan ska krulla ihop sig totalt av förtvivlan
syster yster80 skrev 2008-11-14 23:10:46 följande:
Suedelåten gjorde han faktiskt riktigt bra. Ska han göra musik så är det ju sån musik han ska hålla på med. Brittpop typ :) Men Soul kanske inte var hans grej riktigt. Eller något annat där det är viktigt att man sätter alla toner
Han är dessutom usel på att bli intervjuad.
Jag tycker han är kass, har inte i Idol att göra, möjligtvis Lilla Melodifestivalen.
Han är tyvärr kvar i tävlingen på grund av alla fjortis brudar i hela landet som gapar efter honom. Fattar verkligen inte varför. Vad är det som är så speciellt med honom?
Jag och min kompis satt framför TV:n och frågade oss det också, varför han är så speciell? Absolut inte typen vi sprang efter när vi var fjortisar....
Beklämmande att fjortisar laddar upp sina kontantkort för att tokrösta på honom....
Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-14 23:36:04 följande:
tycker faktiskt det är lite elakt att starta en "hata johan" tråd Trådar om personer i sig överhuvud taget. ingen skulle starta en tråd om någon annan medlem här på fl, men kom ihåg att han faktiskt är en person även utanför idol.. för övrigt kan jag säga att jag tycker att han är charmig men ingen jag röstar på..
Johan behöver träna sin röst,han är ju i målbrottet! han kan komma tillbaka om ett par år när han växt till sig lite å kanske lärt sig sjunga ordentligt! missade vem som åkte ut ikväll! vem var det??