• Svanflikkan85

Idol - johan (palm)

Är de bara jag som absolut inte klarar av den grabben????

Han har då aldrig kunnat sjunga i mina öron.. vad gör han i idol????

• Svar på tråden Idol - johan (palm)
  • zazla

Spegel: Jo jag tycker det, han var grym i den. Och jag älskar brittpop

• Mrs K

Simple me skrev 2008-11-14 23:52:27 följande:

OJ,oj Läste inte tråden innan jag skrev innan Hur kan det sitta vuxna och tracka ner på ett barn!Skulle ni acceptera att någon starta en tråd och flera vuxna tracka ner på ert barn!Han gör sitt bästa!Löjligt att vuxna stör sig så på detta,Idol är väl ett familjeprogram?Och dit hör väl fjortisar också eller?Hör och häpna såå gillar inte alla sametslena ballad röster..Det som är UDDA gör just en IDOL!!Fram med fler JOHAN Bort med alla KOPIOR..
    Är inte vitsen med idol att tycka och tänka kring de deltagande? Om man inte är tillräckligt gammal för att få kritik för det man gör på en scen är man verkligen inte tillräckligt gammal för att vara med i idol. Men kan väl inte dalta med någon för att personen är ung. (Är inte Anna och Alice ungefär lika gamla som Johan förresten?) Jag tycker inte att Johan är en bra artist och det står jag för. Han sjunger falskt och, enligt mitt tycke, äger han inte scenen på samma sätt som t.ex. Kevin eller Alice. Han är säkert en jättetrevlig grabb men en artist är han inte. (I alla fall inte än.)
  • Atamon

Jag tycker att han är söt och det som han gör bra är att han bara går ut och uppträder och kör sin grej, till skillnad från flera andra i tävligen som inte alls är bra på scen.
    Sedan är ju Idol en fjortistävling även om vi är många vuxna som kollar. För helt ärligt - hur många av oss laddar hem och köper skivor av de deltagare som varit med genom åren??

• Kössen

jag tycker varken han är söt eller bra.
    men tyvärr kommer han garanterat gå vidare till de tre bästa ...

• Svanflikkan85

ja en hat-tråd mot honom personligen är det då inte! jag tål inte hans röst! Tycker han sjunger falskt och kan inte fatta varför alla 14isar är hysteriska efter honom.

Om johan ska räknas som barn, så ska anna och alice de med. Anna vet jag är 16 år hon med.Så vad är skillnaden? jo anna kan sjunga men inte johan.

• Hedebris

om man säger som så...MUTE är min favoritknapp på tryckaren när han uppträder

• Isetta

Skulle det finnas en tråd om Håkan Hellström t ex så hade det säkert varit en lika stor uppdelning på svaren som när det gäller Johan Palm.
    Det handlar väl om artister som man antingen tycker om eller inte tycker om, eftersom de sjunger annorlunda och sticker ut även på andra sätt.

• Nandez

Anna och Alice är lika unga skillnaden är att de kan sjunga.

• Nennnie

jag undrar också vad tusan han har i idol att göra..

• finntroll

Han är ju totalt ur kass. hans röst är ju som en gaffel mot en tallrik

Svar på tråden Idol - johan (palm)