Idol - johan (palm)
Är de bara jag som absolut inte klarar av den grabben????
Han har då aldrig kunnat sjunga i mina öron.. vad gör han i idol????
Är de bara jag som absolut inte klarar av den grabben????
Han har då aldrig kunnat sjunga i mina öron.. vad gör han i idol????
om man kikar in på hans bilddagbok så ser man ändå att han är väääldigt populär när han sjunger så skriker publiken efteråt... vet dock inte varför.
för fjortisar inte kan musik
har inte läst igenom tråden men vill gärna lägga till mig på listan med dem som inte klarar av Johan Palm... kan inte sjunga
Jag tycker att han är helt underbar.
nej, jag fattar inte juryn heller... Dom verkar inte så smarta innom musik ändå *suck*
Nu har många bra åkt ur... fast iofs vinner johan är det ju inte såstor förlust ändå för Idol har ju traditionen "vinna och försvinna" mer eller mindre!!!!
Han är ju supermusikalisk! Heja, heja! Tycker vissa andra som sjunger "perfekt" är tråkiga.
Jag gillar Johan Palm... Och jag är INTE en fjortis. Idol är ju efter en POP artist och det är Johan enligt mig (och många andra både gamla och unga). Han har en charm som går genom rutan...
Jag GILLAR INTE Johan sitter och håller tummarna för att han ska åka ut varje fredag.. men ack han är kvar.. TACK vara fjortisarna som inte kan vara tysta när juryn pratar.. blä för han
Jag är inte heller så förtjust i killen, men han är en IDOL för oerhört många, det råder det inga tvivel om och är det inte just det som programmet går ut på?
Jag är 29 och jag tycker Johan Palm är grym sambon avskyr han...
Om juryn skulle bestämma vem som åkte ut så vore det ju inte folkets idol, det är ju folket som röstar fram sin idol, och vill ett gäng fjortisar rösta fram en kraxande kille så varför inte?
jag tycker han är lite charmig men sjunga kan han definitivt inte! Bara gap och skrik... Alla 14-isbrudar: Vad ser ni hos honom!?
Ja, han kanske är lite söt, men ska man inte kunna lyssna på sångrösten också? Tänk att höra hans skrik i bilen.... hua!!
Jag tycker han är super söt och charmig och kommer säkert kunna släppa någon skiva sen när han blir äldre men vad han gör i idol det vet inte jag heller
Killen kan INTE sjunga. Han skriker ut orden. Jag tror dock han kan vara bättre om några år då han passerat målbrottet.
Hemskt att han är kvar