Idol - johan (palm)
Är de bara jag som absolut inte klarar av den grabben????
Han har då aldrig kunnat sjunga i mina öron.. vad gör han i idol????
Är de bara jag som absolut inte klarar av den grabben????
Han har då aldrig kunnat sjunga i mina öron.. vad gör han i idol????
hata tråd är det ju inte..
Johan Palm RULES idol!!!
Allafall här hemma och hos många andra!
Tycker han har charm,bjuder på sig själv och gör sitt bästa
Det vinner han mycket på!
Han är ju bara ett barn!
Heja JOHAN!!
Mamma som blivet hjärntvättadav sina tonårsdöttrar
Måste säga att från början tyckte jag han var lite cool så där... men numera stör jag mig bara på hans enformiga "kraxande" och därtill de tokskrikande fansen som inte kan hålla tyst... Blev också glad när han hängde löst, men snabbt besviken igen.. hmm..
För övrigt förlorar Idol sitt syfte när fjortisar endast röstar på honom för att han är söt i första hand, inte för att han kan sjunga.
Ändra koncept på hela tävlingen! Ge juryn mer mandat!
charmig kille men han kan inte sjunga..
Jossa79: håller helt och hållet med dig! skulle juryn bestämma vem som åker ut varje vecka,så skulle den som sjunger bäst vinna, nu röstar bara fjortisar på johan tex. för att de tycker han är söt,inte för att han skulle bli den bästa idolen!
Heja Anna och Kevin säger jag!
OJ,oj
Läste inte tråden innan jag skrev innan
Hur kan det sitta vuxna och tracka ner på ett barn!
Skulle ni acceptera att någon starta en tråd och flera vuxna tracka ner på ert barn!
Han gör sitt bästa!
Löjligt att vuxna stör sig så på detta,Idol är väl ett familjeprogram?
Och dit hör väl fjortisar också eller?
Hör och häpna såå gillar inte alla sametslena ballad röster..
Det som är UDDA gör just en IDOL!!
Fram med fler JOHAN Bort med alla KOPIOR..
"Suedelåten gjorde han faktiskt riktigt bra. Ska han göra musik så är det ju sån musik han ska hålla på med. Brittpop typ :)"
nej men vad säger du!? Han totalkraschade låten..brittpop..nej ve och fasa för hans röst i den genren....I love brittpop...och johan palm e inte i närheten av detta...
Själva grejen med Johan Palm är ju just att han inte är helt perfekt i sitt sätt att sjunga, men han är en artist, för han bjuder ordentligt på sig själv och gör en show av sina nummer.
Soul var kanske inte riktigt hans grej, men i duetterna var han och robin outstanding.
Jag röstar inte på Johan, men jag tycker att han är väl värd att vara med i Idol.
Jag hejar för övrigt stenhårt på Alice!