• Anonym (Nina)

Så drog man hem lite lammkött igår....

Jag höll på bli helt chockad när jag vaknade i morse.
    Jag hade med en kille hem efter krogen, det mindes jag ju men inte att han såg så ung ut.
    Vi åt frukost och han var verkligen jätte gullig och efter ett tag kunde jag inte hålla mig så jag frågade hur gammal han var.
    18 sa han. O.m.g tänkte jag och höll på trilla av stolen.
    Han med när han fick veta att jag är en ensamstående småbarnsmorsa på 31.
    Fast han sa snabbt att han inte tyckte det gjorde nåt.
    Vi bytte nr och han har redan messat en massa gulliga saker och vill ses igen.
    Men det känns ju bara så fel, känner mig som värsta peddotanten. fast han va himla söt.
    Ja ni förstår dilemmat. Ska jag träffa honom igen elelr är det bara ett big NO NO?

• Svar på tråden Så drog man hem lite lammkött igår....
  • Anonym ()

Hade en man gjort motsvarande hade han kallats gubbsjuk, men när kvinnor gör samma är det helt plötsligt ok.

• Taffer

Knappast gubbsjuk när det handlar om åldrarna 31 och 18!

• Anonym (!!!!)

bravo!!!!! kör så det ryker tjejen!!!!!

• Charlie74

Go girl! Sådär gör ju gubbarna hela tiden. Lek och njut av gåvorna i livet. Det kan ju vara ditt livs kärlek!Käringarna som klagar är säkert avundsjuka.

• Anonym

Håller helt med om att om en man gjort samma så hade det kallats gubbsjukt. Hade han skrivit om tonårstjejen som 'lammkött' hade det säkert ansetts sexistiskt och kvinnoförnedrande.

• Anonym (Mrs Robins)

Om jag fattar det rätt så har du alltså raggat upp en tonåring på krogen, tagit med honom hem, visste inte hur gammal han var. Dagen efter frågar du om hans ålder och han säger 18...men om det visar/visat sig att han egentligen var 17 eller 16?
    Hursomhelst så är du nog skolklassens stora samtalsämne nu. I alla fall grabbgängets.

• Anonym (Milf)

Jag e oxå en singel mamma är 32år och får lätt hem ragg på 18-25år för övrigt tror inget att jag e en dag äldre än 25
    träffa han igen men va ärlig mot killen alltså berätta om du bara vill ha lite kul eller förhållande direkt från början så ingen blir besviken..va glad & lev livet

• CottonCandy

go for it.. han e ju myndig å kan ta egna beslut :)

• Anonym (kille)

jag är 31 o funderar mycket på tjejer i 20 års åldern, då är det kanske okej att ragga på de också. det är kanske inte så farligt med ålders gapet.

Svar på tråden Så drog man hem lite lammkött igår....