• Anonym (Nina)

Så drog man hem lite lammkött igår....

Jag höll på bli helt chockad när jag vaknade i morse.
    Jag hade med en kille hem efter krogen, det mindes jag ju men inte att han såg så ung ut.
    Vi åt frukost och han var verkligen jätte gullig och efter ett tag kunde jag inte hålla mig så jag frågade hur gammal han var.
    18 sa han. O.m.g tänkte jag och höll på trilla av stolen.
    Han med när han fick veta att jag är en ensamstående småbarnsmorsa på 31.
    Fast han sa snabbt att han inte tyckte det gjorde nåt.
    Vi bytte nr och han har redan messat en massa gulliga saker och vill ses igen.
    Men det känns ju bara så fel, känner mig som värsta peddotanten. fast han va himla söt.
    Ja ni förstår dilemmat. Ska jag träffa honom igen elelr är det bara ett big NO NO?

• Svar på tråden Så drog man hem lite lammkött igår....
  • trollkarl
    Takhiza skrev 2008-11-16 14:32:19 följande:
    Haha. Du verkar vara den minst vuxna av oss alla i tråden
    håller med helt och fullt faktiskt... att inte kunna stå för vad man tycker och tänker är tragiskt..
  • Anonym (mam)

bara för att man är anonym så kan man inte stå för det? säg det till ts. eller gäller det bara vissa utvalda? ts är anonym, knappast står hon för att hon knullat lammkött haha. Kom med nåt annat för där satte ni dit er själva

trollkarl skrev 2008-11-16 14:33:39 följande:
    håller med helt och fullt faktiskt... att inte kunna stå för vad man tycker och tänker är tragiskt..
  • Anonym (mam)

säg det till ts bra att du sätter dit dig själv

Takhiza skrev 2008-11-16 14:35:35 följande:
    Behöver ju inte känna dig för att göra det uttalandet eftersom du är omogen nog att inte ens kunna stå upp för det du tycker utan måste gömma dig bakom annonymitet.
  • trollkarl

Anonym (mam) skrev 2008-11-16 14:35:24 följande:

bara för att man är anonym så kan man inte stå för det? säg det till ts. eller gäller det bara vissa utvalda? ts är anonym, knappast står hon för att hon knullat lammkött haha. Kom med nåt annat för där satte ni dit er själva
    refererade till dig, ingen annan. ta ansvar för dina egna handlingar först!
  • Takhiza

Det är ju dock en hel del skillnad. Borde inte du som är VUXEN förstå det?
    TS skulle lämna ut uppgifter om sig själv som vi inte har att göra med. De gör ju inte du. Du vill att folk ska lyssna på vad du har att säga men ingen tar en människa som inte kan vara rak och ärlig, på allvar. Generellt sätt.

Anonym (mam) skrev 2008-11-16 14:35:24 följande:
    Att använda google innan du frågar är ett bra tipps.
  • trollkarl

Anonym (mam) skrev 2008-11-16 14:38:48 följande:

detta är en anonym tråd, meningen att man ska vara anonym om man vill. Det där skrev du bara för att du vet att det är sant *L* du kan inte komma med nåt om att jag är anonym eller inte för hade ts velat ha synliga nick hade hon lagt den nån annanstans-... tjingeling. Du får kasta det svepsjälet och ta ett nytt... eller hur var det du skrev?
    nänä fröken. nu var det dina inlägg vi diskuterade. inte TS.
    jag vet att det jag säger,tycker och tänker ang detta är sant, helt korrekt.
  • trollkarl
    Takhiza skrev 2008-11-16 14:37:12 följande:
    Det är ju dock en hel del skillnad. Borde inte du som är VUXEN förstå det? TS skulle lämna ut uppgifter om sig själv som vi inte har att göra med. De gör ju inte du. Du vill att folk ska lyssna på vad du har att säga men ingen tar en människa som inte kan vara rak och ärlig, på allvar. Generellt sätt.
    HELL YEA! GO GIRL! =)
  • Anonym (mam)

jag är rak och ärlig, menar varje ord. Jag tycker inte att en som är 18 när vuxen. *s* om du tror att jag måste visa nicket för det så tar du fel.

Takhiza skrev 2008-11-16 14:37:12 följande:
    Det är ju dock en hel del skillnad. Borde inte du som är VUXEN förstå det? TS skulle lämna ut uppgifter om sig själv som vi inte har att göra med. De gör ju inte du. Du vill att folk ska lyssna på vad du har att säga men ingen tar en människa som inte kan vara rak och ärlig, på allvar. Generellt sätt.
  • trollkarl

Anonym (mam) skrev 2008-11-16 14:40:27 följande:

jag är rak och ärlig, menar varje ord. Jag tycker inte att en som är 18 när vuxen. *s* om du tror att jag måste visa nicket för det så tar du fel.
    ja kan du inte stå för dina åsikter, så tar man inte dina ord på allvar heller.
  • Anonym (mam)
    trollkarl skrev 2008-11-16 14:40:25 följande:
    HELL YEA! GO GIRL! =)
    go ricki go ricki *stampar takten* ditt inlägg var ju med vuxet...
Svar på tråden Så drog man hem lite lammkött igår....