• Anonym (Nina)

Så drog man hem lite lammkött igår....

Jag höll på bli helt chockad när jag vaknade i morse.
    Jag hade med en kille hem efter krogen, det mindes jag ju men inte att han såg så ung ut.
    Vi åt frukost och han var verkligen jätte gullig och efter ett tag kunde jag inte hålla mig så jag frågade hur gammal han var.
    18 sa han. O.m.g tänkte jag och höll på trilla av stolen.
    Han med när han fick veta att jag är en ensamstående småbarnsmorsa på 31.
    Fast han sa snabbt att han inte tyckte det gjorde nåt.
    Vi bytte nr och han har redan messat en massa gulliga saker och vill ses igen.
    Men det känns ju bara så fel, känner mig som värsta peddotanten. fast han va himla söt.
    Ja ni förstår dilemmat. Ska jag träffa honom igen elelr är det bara ett big NO NO?

• Svar på tråden Så drog man hem lite lammkött igår....
  • Anonym

Anonym (mam) skrev 2008-11-16 14:01:25 följande:

jag var 18 år för många år sen.. när fyller du det då?? bara undrar...
    Ja det va väl en 20 år sen minst
  • trollkarl

svar till MAM!

20 års gränsen på apoteket röda näsan/glasbanken är förlegad enligt mig.

vid 18 års ålder är du vuxen nog att:

1.ta körkort
    2.starta företag.
    3.ta lån
    4.skaffa eget boende.
    5.gifta dig.
    6.rent teoretiskt bli sverige stadsminister.

men inte fan får du gå på bolaget! sjukt sjukt sjukt...

• Nova67
    vilket positivt bemötande du fick i dilemmat, kör på roa dej och vet att det gör nog han oxå,

har rollerna varit tvärtom då har nog de positiva tonerna varit i aggresivt moll istället

Stor ålders skillnad blir besvärligare med tiden ni är sas inte på samma plan vad gäller den samhälls struktur, musik, mode, tänkade, och allmänt tyckande vad gäller era ungdoms år där ni ändå lade en plattform för er vuxna liv (vilket han inte nått fram till än ens)
  • Anonym
    trollkarl skrev 2008-11-16 14:02:03 följande:
    svar till MAM! 20 års gränsen på apoteket röda näsan/glasbanken är förlegad enligt mig. vid 18 års ålder är du vuxen nog att: 1.ta körkort 2.starta företag. 3.ta lån 4.skaffa eget boende. 5.gifta dig. 6.rent teoretiskt bli sverige stadsminister. men inte fan får du gå på bolaget! sjukt sjukt sjukt...
    o absolut inte ha sex med en äldre kvinna,icke att förglömma
  • Anonym (L)

Jag går efter Systembolagets åldersgräns så blir det inga problem.

• Anonym (mam)
    Svar på #32
    Det är inte sjukt alls. Dagens 18åringar visar tydligt att de inte är mogna för att hantera spritem.
  • elektra1
    Ekorrfamiljen skrev 2008-11-16 14:00:55 följande:
    Det måtte vara något med dagens unga killar. När jag var ute i somras var det flera grabbar på 18-20 år som raggade hårt på mig. Hallå, en inte helt smal eller snygg 31-årig 3-barnsmamma!! Jag blev smickrad förstås, men längre än så gick det inte. Hade jag varit singel (hade "bara" relationskris) så vet man ju aldrig förstås.

precis. Händer mig också, fast jag är 33 år och 2 barnsmamma

vet aldrig vad som hänt om jag vart singel

• Takhiza

Ojdå.. När jag var 18 hade jag villa vovve volvo, hade jobbat i 2år och bott själv i 3. Men det kanske inte är ett vidare vuxet beteende vad vet jag..

Anonym (mam) skrev 2008-11-16 13:57:03 följande:
    man är inte vuxen när man är 18. Man är myndig på pappret men då rakt inte vuxen.
    Att använda google innan du frågar är ett bra tipps.
  • trollkarl

Anonym (mam) skrev 2008-11-16 14:02:56 följande:

Svar på #32Det är inte sjukt alls. Dagens 18åringar visar tydligt att de inte är mogna för att hantera spritem.
    det finns vuxna som inte är det heller, så det svepskälet kan du kasta och ta ett nytt...
Svar på tråden Så drog man hem lite lammkött igår....