• Anonym (Nina)

Så drog man hem lite lammkött igår....

Jag höll på bli helt chockad när jag vaknade i morse.
    Jag hade med en kille hem efter krogen, det mindes jag ju men inte att han såg så ung ut.
    Vi åt frukost och han var verkligen jätte gullig och efter ett tag kunde jag inte hålla mig så jag frågade hur gammal han var.
    18 sa han. O.m.g tänkte jag och höll på trilla av stolen.
    Han med när han fick veta att jag är en ensamstående småbarnsmorsa på 31.
    Fast han sa snabbt att han inte tyckte det gjorde nåt.
    Vi bytte nr och han har redan messat en massa gulliga saker och vill ses igen.
    Men det känns ju bara så fel, känner mig som värsta peddotanten. fast han va himla söt.
    Ja ni förstår dilemmat. Ska jag träffa honom igen elelr är det bara ett big NO NO?

• Svar på tråden Så drog man hem lite lammkött igår....
  • Anonym
    Anonym (mam) skrev 2008-11-16 13:55:38 följande:
    ushan... han är ju bara barnet... bryt innan du förälskar dig totalt. Du får ju tänka på att du faktiskt är vuxen.
    Det är man när man är myndig också. Många har ju barn när de är 18 år, och väldigt mogna. Så kör på!!
  • Anonym (mam)

man är inte vuxen när man är 18. Man är myndig på pappret men då rakt inte vuxen.

Anonym skrev 2008-11-16 13:56:10 följande:
    Anonym (mam) skrev 2008-11-16 13:55:38 följande: Va fan han är väl 18 år vuxen han med
  • Anonym (mam)

det finns barn som får barn när de är 15. Tycker du de är vuxna de med?

Anonym skrev 2008-11-16 13:56:53 följande:
    Det är man när man är myndig också. Många har ju barn när de är 18 år, och väldigt mogna. Så kör på!!
  • trollkarl

Anonym (mam) skrev 2008-11-16 13:57:03 följande:

man är inte vuxen när man är 18. Man är myndig på pappret men då rakt inte vuxen.
    hörrödudu... jag var vuxen redan vid 16 års ålder... det hänger inte på siffran...
  • miss kitty

hmm...undrar när man blir det egentligen...?

• Anonym
    jo vissa är väldigt vuxna vid den ålder. Vissa som barnsliga, himla olika. Så är det!!
  • Anonym

det kan inte du bestämma
  • Anonym (mam)

ja jag tycker ju inte att en 18åring är särskilt vuxen. kanske finns de en anledning till att systemet har 20årsgräns?

miss kitty skrev 2008-11-16 13:58:01 följande:
    hmm...undrar när man blir det egentligen...? Anonym (mam) skrev 2008-11-16 13:57:03 följande:
  • Anonym
    Anonym (mam) skrev 2008-11-16 13:59:09 följande:
    ja jag tycker ju inte att en 18åring är särskilt vuxen. kanske finns de en anledning till att systemet har 20årsgräns?
    ja men inte krogarna, och där köper de sprit för fullt!
Svar på tråden Så drog man hem lite lammkött igår....