• milimina

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

är idat:s mancehsterbyxor stora i stl, eller rättare sagt breda? tycker de är fina men vill ju gärna att de ska sitta uppe på min spinkis...

• milimina

jag vill ha småfolks lejontröja i nån vettig storlek med lite rabatt den fanns på ajabajakids häromdan men bara i jättestora storlekar och så länge orkar jag inte vänta på att junior ska växa i den... Fundersam

save the cheerleader - save the world
  • milimina

hoppsan då. klick, klick, klick och så fick jag en eftersuktad idat-rygga till junior, fraktfritt och med 30% rabatt

• milimina
    Fiffa5 skrev 2008-12-19 22:45:29 följande:
    Perfekt ju
    typ maken inte lika övertygad, men vad begriper han?
    maggan75 skrev 2008-12-19 22:46:08 följande:
    Vart då ?? Jag vill oxå ha
    gigikids, 30% på nästan allt det fanns nån kvar!
  • milimina

50% på moonkids passade fint köpte lite av deras byxor till junior, han som är så smal. de borde passa honom perfekt!

törs man tänka efter på allt man handlat under kalendertiden? tror nog jag ska samla ihop allt och ta ett foto när det sista kommit i lådan

• milimina
    zasata skrev 2008-12-21 18:02:19 följande:
    är dom smala
    ja de brukar vara ganska smala de plagg jag sett (och några bebisgrejer jag köpt) har varit supersmala haha, passar fint det. då kanske de sitter uppe på honom
  • milimina

jag vågade chansa om inte annat får jag väl sälja dem på tradera då... junior har 24 nu (156mm innermått) så jag beställde ett par i stl 26 (170mm innermått). eller skulle jag kanske ha tagit ett par i 27? tyckte det verkade så himla stort bara... hans fötter växer inte riktigt lika snabbt nu längre.

• milimina
    fröken ida skrev 2008-12-22 13:45:03 följande:
    Lokatt skrev 2008-12-22 11:24:48 följande: När jag beställde en tröja som var slut så ringde de 10 minuter efteråt. Så jag fick reda på det snabbt. Ingen som vet hur Småfolks heldräkter är i storleken?
    jag tycker de är ganska normala. bra längd i benen, det är det inte på alla bodysuits. junior hade en i 86 som satt bra länge
  • milimina

jag fick mitt småfolkspaket från annacill idag och en leveransbekräftelse från gigikids att ryggan är postad Skrattande

• milimina

tja, junior sover, svärpäronen gonattkissar hunden, jag tömmer kameran på bilder från dagen och den är lite seg så då hamnade jag här

för min del få det gärna vara slut på reor nu, det blir så dyrt haha har nog lätt handlat för ett par tusen Generad å andra sidan så hade det ju blivit betydligt mkt dyrare om det varit till fullpris och på det här sättet får man ju fina kläder till bra pris! gjorde samma grej förra julen, köpte på mej/oss massor av kläder till junior som han använder nu

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!