Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
är idat:s mancehsterbyxor stora i stl, eller rättare sagt breda? tycker de är fina men vill ju gärna att de ska sitta uppe på min spinkis...
är idat:s mancehsterbyxor stora i stl, eller rättare sagt breda? tycker de är fina men vill ju gärna att de ska sitta uppe på min spinkis...
jag vill ha småfolks lejontröja i nån vettig storlek med lite rabatt
den fanns på ajabajakids häromdan men bara i jättestora storlekar och så länge orkar jag inte vänta på att junior ska växa i den... 
hoppsan då. klick, klick, klick och så fick jag en eftersuktad idat-rygga till junior, fraktfritt och med 30% rabatt ![]()
50% på moonkids passade fint
köpte lite av deras byxor till junior, han som är så smal. de borde passa honom perfekt!
törs man tänka efter på allt man handlat under kalendertiden?
tror nog jag ska samla ihop allt och ta ett foto när det sista kommit i lådan ![]()
jag vågade chansa
om inte annat får jag väl sälja dem på tradera då... junior har 24 nu (156mm innermått) så jag beställde ett par i stl 26 (170mm innermått). eller skulle jag kanske ha tagit ett par i 27? tyckte det verkade så himla stort bara... hans fötter växer inte riktigt lika snabbt nu längre.
jag fick mitt småfolkspaket från annacill idag
och en leveransbekräftelse från gigikids att ryggan är postad 
tja, junior sover, svärpäronen gonattkissar hunden, jag tömmer kameran på bilder från dagen och den är lite seg så då hamnade jag här
för min del få det gärna vara slut på reor nu, det blir så dyrt haha
har nog lätt handlat för ett par tusen
å andra sidan så hade det ju blivit betydligt mkt dyrare om det varit till fullpris
och på det här sättet får man ju fina kläder till bra pris! gjorde samma grej förra julen, köpte på mej/oss massor av kläder till junior som han använder nu ![]()