• milimina

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

ja precis! och NU hittade jag det också det var väl gömt måste jag säga...

save the cheerleader - save the world
  • milimina

hur är polarisoverallerna i stl? funderar på vilken stl jag ska ta till nästa år, om 98 rcker elle rom jag ska satsa på 104? junior har 92 i sin pop nu, och tittar man på kurvan kommer han vara ca 100cm i mars nästa år... så 104 känns ju jättestort, om inte molo är små i stl då?

• milimina
    Stormis skrev 2009-01-01 18:32:01 följande:
    Årets Molo anses normala i stl. Vet inte om det var det du ville höra...
    låter bra det
  • milimina

nu måste jag också in till butte och kolla ju

tänkte ta foton på allt jag handlat i adventskalendrarna sen när maken lägger junior för idag kom sista paketet, från minidani. nästan så jag drar mej liiite för det men å andra sidan är det ju lite som fynd

• milimina

jag skulle inte ha så mycket emot att få tafsa igenom buttes garderob jag heller Räcka ut tungan särskilt avis är jag på katvig lagersalg jag som älskar mini appelprint

har lagt upp lite bilder på det jag shoppat i bildtråden. nu blir det svångrem och ögonbindel genom resten av rean för from januari får jag bara ett halvt studiebidrag per månad

• milimina

ang pop, den skidoverallen vi köpte förra rean och som junior har nu i vinter, den är ju jättekort i benen lagom i ärmar och kropp, men det är irriterande att den alltid åker upp i benen, så det blir nog ingen mer sån.

nån som vet nån bra overall som är längre i benen?

♥junior 0608♥bäfsen bf 090302♥ snart blir det bebis!!!
  • milimina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-08 20:17:44 följande:
    milimina skrev 2009-01-08 20:10:16 följande: Jag har aldrig hört nån fler som sagt det, men så uppfattade jag också vår skidoverall! :-/ Inte jättekort, men sådär att den glipade lite vid skorna när dotterna lekte... och då har hon ändå ganska "korta" ben.
    nej jag vet! junior har ju inte jättelånga ben liksom så himla irriterande för den är ju fin och bra i övrigt
    leson76 skrev 2009-01-08 20:18:24 följande:
    milimina skrev 2009-01-08 20:10:16 följande: Jag är jättenöjd med Didriksson
    jag har kikat lite på såna... kanske ska nosa upp nån rea på dem då
  • milimina
    Wailea skrev 2009-01-08 21:37:36 följande:
    Skriv i min GB om ni tänkt beställa från IdaT när det blir 50% och samfrakta. Över 1000DKK är fraktfritt så då betalar man endast frakten inom Sverige Har gjort en lista på vad jag vill ha om det finns kvar, då har ju barnbidraget kommit (50% börjar 24januari )
    oh, me, me! ska kolla in om det finns nåt kul
  • milimina

kommer det vara rabatt på allt eller bara på utvalda delar?

• milimina
    Wailea skrev 2009-01-08 22:19:58 följande:
    Allt som inte redan är sänkt
    oooh nice jag har nämligen ett par tre fjorton saker på önskelista som jag gått bet på i webshoparna
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!