• AlexandraLuleå

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

är verkligen tur att man faktiskt kan ta faktura-och dela upp betalningen lite
    går ju att köpa så mycket mer då på rean

• AlexandraLuleå

undrar också om det är 40% på molo, har iaf nyss mailat och frågat så får man se om ni i tråden är snabbast på svar eller om lillamax hinner före

• AlexandraLuleå

den velor suiten som jag fick hem från katvig som var som ett tält, den måste varit felmärkt. visade den för en bekant som är lika shoppinggalen som mig fast när det gäller flickkläder, och hon sa direkt att det kunde omöjligt vara 86, snarare 92, vet inte riktigt om jag har så stor lust att behålla den nu, men iom att jag var så smart och rev bort lappen så lär jag ju inte få byta den *typiskt*

jag är också glad att jag inte "lyssnade" på alla gällande kikkid, min son har strl 86 på sina byxor här hemma, strl 80 är för litet på jeans tex, men jag tog 86 på hans kikkid velor byxor, och dom är verkligen inte det minsta små i strl, måste stoppa in byxorna i sockarna för att han inte skall trampa med hela foten på dom
    så dom lär han ju kunna ha ett tag iaf.
    verkar som att det kan skilja mycket på plagg till plagg på samma klädesmärke.

fick för övrigt hem ytterligare 4 underbara plagg i brevlådan idag *glad* nu väntar jag bara på dom andra paketen som jag beställt.

• AlexandraLuleå

imsa skrev 2008-12-30 22:32:03 följande:

någon som vet vart jag kan hitta kikkids velouroverall till halva priset med mindre frakt än 59kr (russinet har men tar just 59 pix i frakt).
    minpluddevutt.se har för halva priset och 25kr frakt
  • AlexandraLuleå

Gott Nytt År

Vi tackar alla våra kunder och prenumeranter av vårt nyhetsbrev för det gångna året
    och önskar Er ett riktigt Gott Nytt År =) Hoppas 2009 ska bli ett superbra år för Er alla!

Den 1 januari börjar vår REA
    Fyndpriser på höstens kollektioner, priserna är justerade och börjar gälla den 1 januari.
    Du kan välja bland samtliga våra betalsätt, frakt 29 kr ? fraktfritt vid order över 500 kr.
    Välkommen in på REA!

Varma hälsningar
    Mia o. Måns
    sessan o. sus

Öppet idag? Aktuell info på www.sessanosus.se

• AlexandraLuleå

oj oj oj, satt och tittade i byrån på allt jag köpt under december, och det var INTE LITE, och fortfarande väntar jag på en hel del saker:

Jacket velvet d.brown kikkid
    wrapdress pink kikkid
    Suit velvet d.brown kikkid

Bodysuit, Orange, katvig

Joggingbyxa, nova star

Snuttefilt, Marin/Rosa (minns ej märke)

Vintervantar, Röd molo

Body, Orange katvig

Suit velvet petrol kikkid

Body pingviner molo

byxor med stjärnor vita molo

PAPPA Matskål, Ljusblå
    Jeans ,FITN
    Golvpussel, Bondgård
    Skallra i silver

Babymugg med djur inuti, hund
    Babymugg med djur inuti, ko
    Badbyxa, Blue Fish,
    Byxan Älskling, Vit, lundmyr
    Innetossor Car,

vart ska det här sluta
    och sen kommer ju pop ha sin stora rea i januari *jihoo*

• AlexandraLuleå

HemmaHosSofi skrev 2008-12-30 23:25:47 följande:

Du våga tänka igenom alla köp i alla fall. Jag försöker förtrånga
    jag med, sambon gnällde idag när han hämtade in senaste paketet

så därför jag satt i smyg förut och kollade igenom vilka ordrar som fortfarande inte kommit

och sen så har jag ju sån lyx att jag handlar massa till kommande bebis, och hur tråkigt är det inte att köpa kläder på lindex som alla andra har? när man kan köpa på rea till nästan (försöker intela mig det iaf) samma peng?
    så från en tom byrå till två lådor med kläder från strl 56-74 har jag nu att beskåda + det som hamnat i sonens garderob
  • AlexandraLuleå

HemmaHosSofi skrev 2008-12-30 23:38:31 följande:

Haha jasså han gillade inte det? Jag skickade iväg sambon till en utförsäljning idag och blev riktigt impad av vad han kom hem med!! (kommer snart bild i bt).Ja visst känns det tråkigt med lindex, önska att jag hade fattat det lite tidigare bara. Men det är väl aldrig försent? Jag intalar mig också att det är samma pris på rea som t ex hm/lindex.Åh vill också ha en bebis att köpa kläder till.. önskade mig en av tomten men han verkar ha missat de Nästa unge ska slippa knappar som pajar efter en gångs användning, och sömmar som spricker.
    för att inte tala om den "utmärkta" passformen efter ett par tvättar *usch*
    visst finns det bra kvalite på vissa kläder, men i regel så föredrar jag lite "finare".
    men visst blir det en del baskläder/dagiskläder från h&m och lindex, det ska jag inte neka till.
  • AlexandraLuleå

ändras priserna sen vid 12? tänkte så man vet vad som är 30 respektive 40% rea

• AlexandraLuleå

hade det inte varit för den vansinnes dyra frakten så hade jag gärna köpt på prinsesserogpirater.dk, där har dom ju massa härlig rea på bla lurv *suckar djupt*

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!