• AlexandraLuleå

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Flisan83 skrev 2009-01-07 21:12:10 följande:

Fick tag på det jag ville idag
    billigt billigt.....
    *suckar avundsjukt*
  • AlexandraLuleå

Flisan83 skrev 2009-01-07 21:21:54 följande:

Var det nån särskild färg/stl som du ville ha?
    färg hade kvittat så länge som det passar killar, och i strl 86-92 och 110
  • AlexandraLuleå

Wailea skrev 2009-01-08 12:40:28 följande:

Gäller väl bara i butiken. Mailade dem tidigare men de har endast rea i fysisk butik
    jag kommer vänta tills det är 50% och se vad dom finns då, kommer ju säkert finnas massa fint kvar trots allt!
  • AlexandraLuleå
    Lille Mammsen skrev 2009-01-08 12:48:50 följande:
    men det är 50% REA i butiken men ej på web. ? Brukar inte butikerna ha REA typ samtidigt dvs i butik/web ? *suck* Jag som vill haaaaa...missat alla REOR på molo lurv...
    det svaret var menat ang idat utförsäljningen
  • AlexandraLuleå

nu finns det bilder från dom flesta av mina inköp under julkalender/mellendagsreorna i mitt galleri för er som vill kika.

vänta rju dock på några till paket men får väll ta kort när dom väl kommer.

paketet från batinki kom idag iaf

• AlexandraLuleå

nu ringde dom från hippo, och måste faktiskt jubla *jippi*

fick tag på iaf en molo lurv
    sedan hade dom en del utav det övriga jag beställde, bla två omlott bodys, suit kittens,body kittens, body space,suit pingvins.

trodde ju aldrig att jag skulle få såpass mycket av det jag beställde, så nu packar hon ordern så då borde jag få den på mån iaf

• AlexandraLuleå

Moonis skrev 2009-01-08 16:31:40 följande:

Står inget på mig heller o dom bodysuits jag hade beställt är bortplockade från nätet så jag va tvungen att ringa för att se då. Men hon har inte hunnit till mitt nummer än o plockat bort lite av det från nätet hon vet kommer gå till dom som beställt.Så jag känner mig fortfarande lite hoppfull i alla fall Men måste säga att hon låter väldigt trevlig på telefonen fast hon har massa att packa o oroliga som ringer dit o undrar, bra tålamod
    vilket nr hade du?
  • AlexandraLuleå

idag var jag glad, hippos paket kom redan idag trodde jag aldrig med tanke på att hon ringde på e.m igår.
    en molo lurv,space body,suit kittens och suit pingvins, och en omlott tröja/body från katvig, allt detta för 700kr *tackar*

sedan mailade jag minidani för att höra om ena ordern som inte kommit, och fick beskedet att dom skickat det i dag på morgonen+ skickat med en extra gåva som plåster på såret med tanke på väntetiden *väntar spänt*

• AlexandraLuleå

Perlan08 skrev 2009-01-09 21:06:13 följande:

VeraP skrev 2009-01-09 21:04:26 följande:
    Åh, nu blir jag lite avis. I Luleå där jag bor finns det ingen affär som har Molo :/Hade jag hittat en overall här med 50% rabatt hadejag köpt på en gång. Måste ha en overall till sonen.
    [/citat]

visst är det tråkigt att det inte finns något utbud här uppe
    amk skrev 2009-01-09 22:02:32 följande:
    [citat]
    77kr ser de ut att kosta nu när jag kollar på minidani...de från domi var coola men herregud, 167 spänn på rea?! sanslöst. dessutom ändå för små, min pluttis har nyligen fyllt ett. nä det får väl bli nån imse.. om ni inte har några andratips. Men vilken färg? Tycker inte nån är supersnygg men de funkar väl..
    minidani har ju 40% på hela ordern om du anger koden:rea
  • AlexandraLuleå

amk skrev 2009-01-09 22:23:45 följande:

äh vad synd det var så utplockat. allt verkar vara slut i 9-12 kg (min gullunge väger ca 9,5kg)
    jag hade nog tagit en strl större på imse, märkte det med förra paret jag hade, jäklar vad dom satt åt kring låren, han fick märken efteråt, nu tog jag en strl större och dom satt perfekt.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!