• AlexandraLuleå

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

LillaÄrtan skrev 2008-12-31 23:05:22 följande:

Tycker inte de var så billigt när man räknade om från dkk till sek
    nja, beror ju på, en molo lurvoveral för 300kr måste ju ändå ses som "billigt" om man jämför med ordinarie pris...

fast hoppas ju att llm kommer ha 40% på det mesta
  • AlexandraLuleå

Simple me skrev 2008-12-31 23:08:32 följande:

rusar dit vad ligger frakten på?
    svindyra 150dkk *bläää*
    fattar inte hur dom kan ha så dyr frakt...
  • AlexandraLuleå

här är jag den enda som är uppe, gubben gick och la sig vid 10 redan, coh jag fastnade vid datorn som vanligt nåja, blir ju ingen champagne här inte, men har ju skjutit raketer redan och ätit gott, så ska inte klaga!

• AlexandraLuleå

Simple me skrev 2008-12-31 23:28:57 följande:

Samma här minstingen och sambon sover sen länge.Vi andra väntar på tolvslaget ..Vi har också ätit massa gott 3rätters som min snälla mamma o pappa ordnat med.
    lät inte fel, här blev det ugnsbakad potatis med räkröra+ grillad fläskfile och vitlöksbröd.

sedan en del julgodis+ en stor skål med härlig kola glass *mums*
    tur att man kan skylla på att man är gravid nu när magen är ännu mer som en ballong än tidigare
  • AlexandraLuleå

kan nog drömma om att mina saker är kvar på batinki, fick ordernr 1455 när jag beställde tidigare ;-/ jag som var så glad att jag äntligen hittat space suiten i rätt storlek och till 40% rabatt *suck*

• AlexandraLuleå

på hippokids, är det någon rabattkod där? eller kommer priserna visas automatiskt? är medlem där men har inte fått något mail :-/ om det inte hamnat i skräpkorgen vill säga för den kollar jag ALDRIG utan bara raderar

• AlexandraLuleå

någon som fått mail från hipop ang era beställningar? funderar på mo dom skickar ändå utan att höra av sig om det fattas massa på beställningen?

för övrigt fick jag hem ett paket från gucce idag, molo vantarna var tydligen slut, men dom skickade med en geggamoja snutte filt gratis som kompensation

• AlexandraLuleå

Line80 skrev 2009-01-02 19:09:06 följande:

har fortf inte fått bekräftelse från hippo.. la beställningen vid 10.. ska det ta så lång tid? kanske fler än jag som väntar?
    väntar också ivrigt på svar...
  • AlexandraLuleå

Perlan08 skrev 2009-01-02 21:01:31 följande:

Ni duktiga shoppare kanske kan hjälpa mig med en fråga:Hur varm är Molos Polarisoverall, klarar den kalla vinterdagar i Luleå? (den ser varm och mysig ut :) )
    jo då det gör den
  • AlexandraLuleå

Någon som är intresserad av att samköpa på hugin &mugins stora rea imorn? är inte så sugen på att betala frakten själv

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!