Unga Mödrar (spoilertråd)
Spoliers här. ![]()
Spoliers här. ![]()
Att säga att hon får skylla sig själv!? Att säga att en människa som lider av djup depression och skadar sitt barn får skylla sig själv? Det anser inte jag att man kan säga. Okej om hon skadat sig själv och sagt NEJ till hjälp flera gånger ..då Kanske man kan säga att hon får skylla sig själv. Men när det är ett oskyldigt barn inblandat som skadats och ev. fått men för livet?
Jag tycker det är helt sjukt att ingen runt om reagerat. Hans föräldrar eller vem som (hennes föräldrar finns väll inte med i bilden?). Inte tror jag att hon sagt nej om han tagit henne i handen och sagt "älskling jag har bokat en tid hos en psykolog, följ med och prata".
Det skulle min sambo gjort om han såg mig depprimerad och att jag inte klarade ur det själv. Med detta vill jag säga att jag tycker INTE att detta är Bennos fel, men är han och alla andra människor runt om helt blinda?
Hon fick väll göra det mesta hemma (?), förlossningsdepression, två små barn, skolan och samtidigt problem med sin mamma.. stackars flicka. Hon bröt väll ihop, det hade jag med gjort.
Nu är jag inte säker på det 100% sant, men läste på Facebook att Stine faktisk gick i någon sorts behandling 1 gg i veckan sen länge, och sista tiden innan hon åkte i fängelse bode hon på mödrehem med Isabella imens Benjamin var på sjukhuset. Sen sa dom också att Isabella är på en dygninstitution nu, inte hos Benno. Gör ont i hjertet for dom 2 små fina barnen