• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Helennnna
    C060908 skrev 2010-07-12 21:23:19 följande:
    Jojo självklart tycker vi alla olika annars hade ju inte forum funnits Jag vet inte riktigt men hon hade väl pratat med både läkare och psykolog, pratade med en vännina om detta också och hon hade också ett svagt minne om det. Man får väl kolla på lite gammla avsnitt och försöka se.

Men som sagt tror också det är redan sedan innan som jag skrev i inlägget innan och som du skriver att det var nog långt innan Isabella ens föddes att hon inte mådde bra. Och som sagt hon måste ju haft en ganska stor anledning att stänga ute sin mamma och hon verkade ju fortfarande väldigt upprörd och jag kände ibland att det verkade som om att Stine försökte hjälpa sin mamma.

Jag hoppas också för det bästa för familjen och framförallt för barnens skull. Sen att dom kan försöka lappa ihop sitt förhållande igen för Benno är ju den enda pappan Isabella känner till och när dom väl hade det bra så verkade det ändå som det var väldigt mysigt och bra så man hoppas ju att dom kan hitta tillbaka till varandra.

Värsta romanen nu men men hoppas du orkar läsa
    Det är klart jag orkar läsa, det handlar ju om unga mödrar.  *värsta nörden* hehe

Jo vi får hålla tummarna stenhårt för att allt går bra!
  • Dallandra

Så tragiskt med Stine Hon måste må fruktansvärt dåligt över vad hon har gjort och stackars lilla Izabell(a?), hon måste undra var mamma tagit vägen och lillebror och "pappa Benno", usch det gör ont i mammahjärtat när jag tänker på det Jag trodde aldrig att det skulle gå så långt, har upplevt Stine som en väldigt omtänksam mamma... men som ngr skrivit tidigare så tror jag att hon mått dåligt länge...

Men kul att höra att Katherina och Peter förlovat sig

• Småtokig

Peter och Katherina ska väl ha barn oxå har jag för mig att jag såg i danska se & hör

♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • annakohler
    Småtokig skrev 2010-07-14 22:29:28 följande:
    Peter och Katherina ska väl ha barn oxå har jag för mig att jag såg i danska se & hör
    men vad kul...kanske är orsaken till flytten idag
  • Dallandra

Åh var kul Hoppas verkligen att det kommer att hålla mellan dem, de känns så rätt för varandra

Om man nu kan "känna" sådant genom tv:n

• xXMaLoXx

Det jag reagerat mest emot när det gäller resonemanget "skylla sig själv", det är inte hur detta drabbat Stine.

Den störst drabbade i detta är sonen, så jag skulle nog inte ens ta med orden "skylla sig själv" i det här sammanhanget.

• annakohler

läste att stines syster har bekräftat att det är stine som är fängslad

• Helennnna
    annakohler skrev 2010-07-20 08:37:19 följande:
    läste att stines syster har bekräftat att det är stine som är fängslad
    Men varför sitter hon i fängenlset? Är det inte bättre att hon får komma in på något vård hem för sin depression?
  • Nifelheim
    Helennnna skrev 2010-07-20 22:21:08 följande:
    Men varför sitter hon i fängenlset? Är det inte bättre att hon får komma in på något vård hem för sin depression?
    Hon är nog häktad. Det blir man ju i regel fram till rättegång.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Helennnna
    Nifelheim skrev 2010-07-20 22:34:09 följande:
    Hon är nog häktad. Det blir man ju i regel fram till rättegång.
    Vet du när rättegången ska vara? Hon har ju suttit där rätt länge nu eller?
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)