Unga Mödrar (spoilertråd)
Spoliers här. ![]()
Spoliers här. ![]()
va har han blivit blind? var får ni reda på allt
jag blir fan mörkrädd när jag läser om Stine... hoppas nu att hon fått sig en rejäl tankeställare ioch med detta både av att sitta häktad och det faktum att benjamin förmodligen får en del men för livet,.
Jag såg/hörde ju hur hon resonerade kring sin depression i tv, det var ungefär som att få en förkylning och hade ju en del osmarta kommentarer om tabletter och sånt. Istället för att faktiskt ta emot hjälp så lade hon över problemet på benno.. (stackars karl!!! )
jag har tyckt om Stine i serien även om jag retat mig till döds på hennes eviga pipande och gnällande om allting, men nu äntligen kanske hon har landat i verkligheten...
Det är jättetråkigt och synd om både henne och resten av familjen... Men samtidigt kan jag också tycka att hon får skylla sig själv....
Får jag också gissa mig till att Stine inte längre är en av dom mammor vi kommer att få följa i serien.... hon kommer nog att på något smidigt sätt försvinna bort från tv-rutan.
Det är väl nån säsong till som redan är inspelad ? Och där lär hon ju vara med... men inte nu misstänker jag....
Nyfiken gul: är det så att hon drabbades av förlossningsdepression så kan man inte säga att hon ska skylla sig själv! Många som drabbas av depressioner har inte sjukdomsinsikt. Det är många gånger så att det är omgivningen/bvc som uppmärksammar varningssignalerna på post partum-depression... De som drabbas agerar och reagerar INTE som de i vanliga fall skulle gjort. Att skriva som du är faktiskt väl så magstarkt...
Jag har en nära vän som drabbades av just detta efter en förlossning, så jag vet vad det handlar om.
Det är djupt tragiskt det som hänt, men det är inte bara den unga mammans fel, fler borde ha reagerat på hennes förändrade sätt och AGERAT för att hon skulle få den vård hon behövde innan det gick så långt att barnet skadades.
hur kan man tacka nej till hjälp o säga att det är för barnens skull?? dåligt att hon skyller på barnen
jag tycker bra om stine men det där är fel
kan ni länka till alla sidor som ni finner faktan
Enligt Katharina och några andra på facebook skyller tydligen Stine på att det är Benno som gjort det? Katharina skriver att hon fått höra fler olika historier om hur det gick till. En historia var tydligen att han satte något i halsen och att Stine fick panik och skakade honom av den anledningen.. :-0
Enligt Katharina och några andra på facebook skyller tydligen Stine på att det är Benno som gjort det? Katharina skriver att hon fått höra fler olika historier om hur det gick till. En historia var tydligen att han satte något i halsen och att Stine fick panik och skakade honom av den anledningen.. :-0