• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • CrazyLady

Vad jag läst längre bak i tråden hade Remi råkat få tag på ett glas med sprit som NN hade framme.. Sen om de var cider eller en grogg vet jag ej..
    Så hade Remi råkat dricka ur det o så hade NN skrivit om de på sin FB sida och så hade en av hennes vänner anmält henne för de

Sen om hon slagit honom eller ej låter jag vara osagt... 

• TessTess93

Okej..
    Jag tror att jag i något avsnitt jag sett så berättade NN att hon blivit anmäld av en sköterska på BVC eller liknande för att Remi hade rivsår i ansiktet (tror jag det var)

• CrazyLady
    TessTess93 skrev 2012-12-22 01:33:45 följande:
    Okej..
    Jag tror att jag i något avsnitt jag sett så berättade NN att hon blivit anmäld av en sköterska på BVC eller liknande för att Remi hade rivsår i ansiktet (tror jag det var)
    Ja de stämmer, sen hade hon vatt hos läkaren som sagt det inte var ngt rivsår från ett slag, utan det hade tillkommit naturligt
  • Starbaby
    CrazyLady skrev 2012-12-22 01:10:40 följande:
    Vad jag läst längre bak i tråden hade Remi råkat få tag på ett glas med sprit som NN hade framme.. Sen om de var cider eller en grogg vet jag ej..
    Så hade Remi råkat dricka ur det o så hade NN skrivit om de på sin FB sida och så hade en av hennes vänner anmält henne för de

Sen om hon slagit honom eller ej låter jag vara osagt... 
    Jag har för mig att det var chokladmjölk med sprit, det är rätt vanligt att unga dricker det i DK nämligen.
  • CrazyLady
    Starbaby skrev 2013-01-13 12:37:59 följande:
    Jag har för mig att det var chokladmjölk med sprit, det är rätt vanligt att unga dricker det i DK nämligen.
    aha, men seriöst?
    chokladmjölk med sprit?? Kräks 
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)