• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • fluu
    060810 skrev 2013-03-09 18:16:48 följande:
    Ser på avsnitt 3 på play nu och VARFÖR lämnar Sös sin Silke i vagnen utanför gymmet?? Sorry men vem har koll på henne där??
    Usch tycker det är hemskt! 
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Bonnevier
    060810 skrev 2013-03-09 18:16:48 följande:
    Ser på avsnitt 3 på play nu och VARFÖR lämnar Sös sin Silke i vagnen utanför gymmet?? Sorry men vem har koll på henne där??
    Usch tycker det är hemskt! 
    jag reagerade på samma sak. Vem som helst kan ju komma och ta henne då. Stod ju flera vagnar där också, förmodligen med barn i dem med. Men hon märkte ju när hon vaknade så hon kanske hade en babyvakt eller nåt sånt, men ändå jag hade inte vågat lämna henne där.
  • mzmaa

Jag tycker de har blivit sämre.. Programmet slutar bara helt plötsligt känns de som! sen är de så tråkiga människor med förutom Camilla..

• Koppkaka

Det jag stör mig mest på med nya säsongen är att det är återblickar i ALLA avsnitt. Liksom ja, vi vet att Michaela sa det hon sa om sitt ex. Ni måste inte klippa in det i varje avsnitt direkt hon är med.

• Starbaby
    Koppkaka skrev 2013-03-24 07:47:39 följande:
    Det jag stör mig mest på med nya säsongen är att det är återblickar i ALLA avsnitt. Liksom ja, vi vet att Michaela sa det hon sa om sitt ex. Ni måste inte klippa in det i varje avsnitt direkt hon är med.
    Håller med, riktigt irriterande.
    ★°☆ www.finest.se/natali ★°☆
  • mzmaa
    Koppkaka skrev 2013-03-24 07:47:39 följande:
    Det är jätte irriterande för de går åt att se återblickar halva programmet.
  • MrsMorriis

Återblickarna och det konstanta gnatandet om att Camilla är skild börjar bli tröttsamt efter ungefär 3 avsnitt. Halva programtiden går åt till att se vad de gjorde innan.

En dag ska jag...
  • Topcom

Gudvilken tråkig säsong hittils. Händer ju inget spännande alls:( varför sååå många tillbakablickar?! Vill de dryga ut programtiden tro?

• Prins Williams Mamma

Kul att NN äntligen tagit ansvar för att hon har grova aggressionsproblem "konstigt" att hon inte får tillbaka sin son.

Trivs som mamma åt min William men visst hade man kunnat tänka sig ett syskon
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)