• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • SessanM

Läste precis att Nanna och Ditlev är ett par igen i säsong 16!

Kan någon hjälpa mig med denna mening: "det har ikke gået så godt, siden for jeg blev gravid, jubler Nanna.."

Betyder det att hon är gravid igen!?

• kamomillmilla
    SessanM skrev 2013-03-28 22:55:35 följande:

Kan någon hjälpa mig med denna mening: "det har ikke gået så godt, siden for jeg blev gravid, jubler Nanna.."

Vad är anledningen till att de gör slut? Tycker de verkar så frälst i varandra.
    William 2011-02-08
  • loppis7

Vad är det för fel på mamman som är gravid efter att ha varit ihop med killen ca 2 månader o nu har han flyttat efter att de har bott ihop 2 veckor? Hur gammal är hon igentligen ? Kan tänka mig att hon inte är lätt att leva med o vem handlar alla saker direkt när man har blivit gravid? Kan nästan förstå att killen har flyttat ut !

• Mamma till 5 underbara barn
    cutepoison skrev 2013-03-29 10:17:54 följande:
    Är de sant att hon lesbiska tjejen har bytt kön? För visst är det här hon?  almostesben.wordpress.com/ 

cutepoison skrev 2013-03-29 10:17:54 följande:
    Är de sant att hon lesbiska tjejen har bytt kön? För visst är det här hon?  almostesben.wordpress.com/ 

Ja de e hon
  • rockbrud82
    hag7 skrev 2013-03-29 10:02:29 följande:
    Vad är det för fel på mamman som är gravid efter att ha varit ihop med killen ca 2 månader o nu har han flyttat efter att de har bott ihop 2 veckor? Hur gammal är hon igentligen ? Kan tänka mig att hon inte är lätt att leva med o vem handlar alla saker direkt när man har blivit gravid? Kan nästan förstå att killen har flyttat ut !
    Ja alltså om man bara bott ihop i 2 veckor o bråkar om småsaker som vem som köpt saker till bebisen eller vad det nu va dom bråkade om så ger man det väl en chans till innan man sparkar ut han för en sån skitsak kan jag ju tycka... sen att hans killkompisar tyckte att hon va en gold digger behöver hon ju inte bry sig om... jävligt omoget av henne
  • verkar
    Läste precis att Nanna och Ditlev är ett par igen i säsong 16! Kan någon hjälpa mig med denna mening: "det har ikke gået så godt, siden for jeg blev gravid, jubler Nanna.." Betyder det att hon är gravid igen!?

Läste precis att Nanna och Ditlev är ett par igen i säsong 16! Kan någon hjälpa mig med denna mening: "det har ikke gået så godt, siden for jeg blev gravid, jubler Nanna.." Betyder det att hon är gravid igen!?

"Det har inte gått så bra,sedan jag blev gravid, sa Nanna"
  • Pannkakor

Denna mening makes no sense typ "det har inte gått så bra, sedan innan jag blev gravid.."
    Vart hittade du den meningen? 
  • Koppkaka

Nej nej. Det betyder "det har ite varit såhär bra, sedan innan jag blev gravid, jublar Nanna"

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)