Unga Mödrar (spoilertråd)
Spoliers här. ![]()
Spoliers här. ![]()
Visst är det tråkigt med alla tillbakablickar...Suck!!!sen NN...allvarligt talat så verkar hon inte vara riktigt hundra. Träningen..herre gud...hon bytte inte om och sen vilken töntträning och sen direkt röka en cigg:/ visst..kan vara hur programmet klipper oxå. Jag tycker verkligen synd om henne och kan inte tänka mig hur det skulle vara om nån tog mina barn men blir bara trött på henne.
Men jag tycker NN säger att hon tränar.. Men det händer ju inget!! Hon ser ju likadan ut ändå..
Jag tror inte hon tränar tillräckligt..
Finns de nya avsnitten på kanal5play.se???
Ja det finns där:)
Vilken tid på dagen läggs avsnitten upp?
Samma dag de sänts
dem läggs upp samma dag jag går alltid in o kollar 3 min efter avsnittet är slut på tv då finns dem på webben
Såklart.. Tänkte ju inte på att det sänds på tv också... :)
Jag tycker denna säsongen är något alldeles extra. Camilla Framnes liv börjar verkligen ordna upp sig, hoppas dom sänder frieriet i serien, NN har jag lite svårt för fortfarande men hon har det inte så lätt sist så fick hon höra att Remi kallar familjehemsmamman för mamma. Det gör nog ont men vad förväntar hon sig när hon dels sitter i tv och säger att när hon inte är med honom gör hon allt för att glömma honom och sen efter deras första samvaro efter han omhänderotgs sa hon att det är lika bra att han aldrig mer får komma hem att han får glömma henne för han vet ju ändå inte vem hon är. Vad förväntar hon sig av ett så litet barn egentligen? Nanna tycker jag var lite bakom när hon stod och pratade om sin bröstoperation t.ex och visste inte vad det berodde på att hon inte kunde amma Malucca det beror antagligen på att dom lagt implantaten framför muskeln eller nått har aldrig gjort en operation men man tycker ju att Nanna som gjort det bör ha större koll. Jag hade velat följa Dea-Louise och Rasmus trots att dom inte var så "bright" så kanske mycket har hänt sedan deras dotter Rosa omhändertogs på BB.
Dea och Rasmus hade jag med velat följa!:) undra horder gått för dom?