• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • SessanM

Koppkaka: det låter ju rimligt! Tack :)

Hittade det på någon dansk tidnings hemsida...

• Loth

Men, Nanna och Ditlev har väl inte gjort slut? Eller vart fick ni den Infon ifrån?

• Topcom

Jo, nanna och ditlev gjorde slut strax efter att bebisen hade kommit, men nu verkar de vara ihop igen :)

• Loth

Oj då har jag nog råkat missa ett avsnitt :) kollade ikapp igår.

• Loth

Aha, kollade också upp en dansk sida och där blev de visst tillsammans en kort period men sen tog det slut på "riktigt", trist det där :/

• The Kittycats

Trist att det tog slut. De verkade så gulliga tillsammans. Men knepigt att han inte kan minnas att han gjort slut.... Oavsett om det beror på hjärnskada eller inte. Av det vi ser verkar Nanna väldigt förstående och ha bra med tålamod.

♥ Skruttan född 100715, BF 130620
  • Miew

Är det någon mer än jag som stör sig otroligt mycket på Camilla Sophie? Eller vad nu Liams mamma heter. Måste hon kommentera hela tiden att det är hennes stackars mamma som ska betala ALLT på hennes resa till Köpenhamn? Usch, jag skulle aldrig snylta så på mina föräldrar, speciellt då mamman sa att dessa pengar ska räcka hel livet.

• TessTess93

Jag skulle aldrig kunna göra så mot min mamma.. Eller aa visst åka på resa som mamma betalar men inte köpa massa kläder och grejer också.. Och speciellt inte om dom har dåligt med pengar!

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)