• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • miamisan
    0rion skrev 2011-03-05 09:48:56 följande:
    kul med lite bilder, tack för det
    Ja, visst är det kul att se lite mer aktuella bilder. De är från sidan på Facebook De Unge Mödre, med danskt ö.
    Försökte googla lite mer info men fick inte fram så mycket mer, när jag satt på jobb. Det är lite lättare när man har ett danskt tangentbord...
    ♥ Tristan 080118 ♥ Mathilde 091119 ♥
  • Ledilnaan
    miamisan skrev 2011-03-05 16:10:23 följande:
    Det verkar inte som om hon är tillsammans med honom. Barnet är fosterhems placerat också. Det är någon här i tråden som har skrivit mail till Benno, så jag har för mig att han svarade att de inte var ett par mer.
    Barnet är väl inte fosterhemsplacerat? Jag har läst att pojken bor hos sin pappa!
  • 3 barns mamma84

Nej barnet är inte fosterplacerad alls utan mamman får inte träffa sin son utan någon är med.
    Mamman fick inte ha sonen kvar utan hon åkte in till fängelset och är väl nu utanför fängelset om jag inte mins fel.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Hannah & Maks gifte sig

Camilla fick 6 barn och fick en dotter

Malu hon gjorde silicon hon sa att hon inte villa bara mamma med hängbröst längre

Hmm om jag bara klunde få alla namnen på alla så kunde jag berätta hur det gick

• Ledilnaan
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-06 10:24:44 följande:

Hannah & Maks gifte sig

Camilla fick 6 barn och fick en dotter

Malu hon gjorde silicon hon sa att hon inte villa bara mamma med hängbröst längre

Hmm om jag bara klunde få alla namnen på alla så kunde jag berätta hur det gick

Camilla har väl till och med två döttrar? Har för mig att jag har läst det nånstans.
  • annakohler

jag hon har två döttrar o 4 söner

• Miew

Camilla och Benjamin har väl tre av varje nu? Först tre pojkar, Casper, Niklas och något mer och en av flickorna heter väl Liv har jag för mig.

• fluu

Lykke och Lärke(fast inte svenskt ä då) heter väl flickorna?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Miew

Lykke var det ja... Såg något reportage där hon hade 3 pojkar och 2 flickor. Då har hon fått en till då?

• 3 barns mamma84

Hon sa ju i nya serien att hon ville ha 6 barn
    När dom interljuvade henne

Miew skrev 2011-03-06 20:13:21 följande:
    Lykke var det ja... Såg något reportage där hon hade 3 pojkar och 2 flickor. Då har hon fått en till då?
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)