• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • GullpuckotMe

jag ska maila kanal 5 op fråga när de nya avsnitten ska visas!

• GullpuckotMe

När börjar ni visa nya avsnitten av unga mödrar? blir det danska eller norska? kommer dom komma ut på kanal5 play?

det är många som väntar på dessa avsnitt.

tacksam för svar.

-------------------------

detta mail har jag skickat iväg till kanal5 nu så vi får se vad dom svarar. sist jag maila o fråga visste de inte när dom skulle sända avsnitten. sen är det ju bra om fler mailar o frågar för då ser dom ju att det är många som vill se avsnitten.

• mamma hampus

Jag har själv mejlat till kanal 5 och frågat om unga mödrar m.m i stort sett "vänta och se" men man vill gärna veta.Sedan e tråkigt att det är en tid mån-onsdag runt 15.35.Men sedan på torsdagar e det ju 15.25 ju och det är ju inte kul.Och sedan är det tråkigt att de inte visar på fredgar

• neeext
    GullpuckotMe skrev 2011-01-12 16:30:56 följande:
    När börjar ni visa nya avsnitten av unga mödrar? blir det danska eller norska? kommer dom komma ut på kanal5 play?

det är många som väntar på dessa avsnitt.

tacksam för svar.

-------------------------

detta mail har jag skickat iväg till kanal5 nu så vi får se vad dom svarar. sist jag maila o fråga visste de inte när dom skulle sända avsnitten. sen är det ju bra om fler mailar o frågar för då ser dom ju att det är många som vill se avsnitten.
    Great. Har väntat i över 6 månader snart!

För övrigt så är kanal5 sjukt dåliga på uppdateringar. Detsamma gäller Desperate Houswives, de hoppar från säsong till säsong och försvinner sedan spårlöst  Skrikandes
  • GullpuckotMe

inget svar från kanal5 'ännu. men skicka mail till dom ni med så dom fattar att vi vill se dom nya avsnitten!

kanal5play@kanal5.se    är adressen

• GullpuckotMe

hm. dåligt av kanal 5 o inte svara på mail! flera dagar sen jag maila till dom o fortfarande inget svar..

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)