• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • miamisan
    tjej som undrar skrev 2011-01-29 01:50:18 följande:
    Kanal 5 har visat till säsong 10 och på några dagar börjar säsong 12
    Jag menar också att de inte har visat säsong 11 på Kanal 5 ännu, men hoppas att de köper in de två sista säsongerna med. Lite tröttsamt att se de gamla avsnitten hundra gånger om..
    ♥ Tristan 080118 ♥ Mathilde 091119 ♥
  • tjej som undrar

Annars går det att betala på nutv.dk men det gäller det ju att man förstår vad dom säger oxå....

• Julia08
    tjej som undrar skrev 2011-01-29 14:20:51 följande:
    Annars går det att betala på nutv.dk men det gäller det ju att man förstår vad dom säger oxå....
    Jag har försökt att betala men betalningen går inte igenom! Står oxå i bet.villkoren att det endast går om man bor i Danmark så jag trodde det var därför  ... Skumt =S ...!!!
  • miamisan
    Julia08 skrev 2011-01-30 11:38:01 följande:
    Jag har försökt att betala men betalningen går inte igenom! Står oxå i bet.villkoren att det endast går om man bor i Danmark så jag trodde det var därför  ... Skumt =S ...!!!
    Antagligen måste du ha ett Dankort och det kan du bara ha som du bor/arbetar i Danmark...
    ♥ Tristan 080118 ♥ Mathilde 091119 ♥
  • Julia08
    miamisan skrev 2011-01-30 15:22:39 följande:
    Antagligen måste du ha ett Dankort och det kan du bara ha som du bor/arbetar i Danmark...
    Jo... men dom accepterar även visa, mastercard och maestro.... Jag har både mastercard och maestro men det funkar ändå inte =( !!! Ni som kan se programmen, hur har ni betalt?
  • Julia08
    hipmarygirl skrev 2011-01-30 20:43:39 följande:
    Är det ingen som kan skvallra om vad som har hänt??
    Här är ett klipp när Malou-Stella mister allt i en brand:

">

• annakohler

stackan fått ordning på livet så mister hon allt i en brand fy fan

• Caathrine

Ja avsnittet på nutv är såklart på danska, tänkte jag inte på. Min man är ju från Danmark så jag förstår det lika bra som svenska :P
    Men om man förstår danska så är det ju ett bra sätt att se lite mer :)

Julia08 skrev 2011-01-30 18:31:18 följande:
    Jo... men dom accepterar även visa, mastercard och maestro.... Jag har både mastercard och maestro men det funkar ändå inte =( !!! Ni som kan se programmen, hur har ni betalt?
    Vi betalar med visa kort när vi gör det och det funkar varje gång
    Liam 100813
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)