Unga Mödrar (spoilertråd)
Spoliers här. ![]()
Spoliers här. ![]()
samt detta på youtube länken fick ja via facebook för jag "gilla" unga mödrar där då kom detta upp idag
Ja tycker det inte e skit det e ju bara en halvtimme
tror det står att malou stella är gravid
Den modiga flickor från den populära serien "The unga mödrar" har nu hittat en konstruktiv och otroligt lukrativt sätt att gå ännu "hovsa' graviditeten från kostnaden för enorma vinster. Med leasingbolag "Hyr en skit unge" tjänar rutan på barnlösa par.
Det har blivit utskrattad mycket av unga mödrar. Och även en förkortning av det populära tv-program, ironiskt nog, är lika med ordet "dum", de är unga mödrar inte så dum som de både låter och ser.
Veteraner från programmet, Malou Stella Navarano Bente Rasmussen och Andreasen, fick idén till leasingbolag "Hyr en skit unge", eftersom deras menstruationer aldrig kom - igen.
Positiva graviditetstest en guldgruva
"Jag har provat det en gång tidigare, så denna gång hade jag en känsla av att det kunde vara en bebis i magen igen, säger Bente Andreasen, som visserligen är gravid i sjätte månaden. Som Bente redan har två små barn, och ekonomin är stram, är det därför svårt att överblicka ett tredje barn.
"Jag kan inte hjälpa att jag inte har råd med p-piller eftersom rådet inte kommer att ge bidrag till dem - så faktiskt att det är kommunens barn - och inte mitt, säger Malou Stella, som just har fått reda på att hon är gravid med sitt andra barn.
Men när Malou Stella ringde hennes vän Bente att berätta den tråkiga nyheten, de fick vände ihop sina graviditeter med en briljant idé, som nu ligger till grund för "Hyr en skit unge". Det är en affärsmodell som har visat sig vara en veritabel guldgruva. För som Bente uttrycker det, så "vi tjänar redan kassan på barnlösa par".
Bebisar är precis som bilar
Affärsmodellen för "Hyr en skit unge" har många likheter med privata fordon leasing. Leverantörer, som nu räknar Malou Stella och Bente, och tre av deras gravida flickvänner, som alla har barn redan, vilket ger leasing av barn i alla åldrar.
När paret har valt ett barn, drog de slutsatsen ett treårigt hyresavtal privat på förmånliga villkor. Och precis som med bilar, så gör hyresavtalet kostnaden för barnets ålder, eftersom barn är på högsta pris och därför mest dyra att hyra.
"Bebisar är precis som bilar: Det finns inte många som bryr att hyra en begagnad Fiat, men en ny Audi, det är många som är villiga att betala rutan, säger Bente. Både hon och Malou Stella har redan infört ett barnlöst par som kommer att hyra ut sina ofödda barn för en treårsperiod.
tack för översättningen. dåligt aprilskämt eller nån med för mycket fritid....
Angående den där tidningen och att de skulle "hyra ut" barnen, det står ju i hörnet på sidan att det är en fejk, att inga av artiklarna är på riktigt.
Hoppas de nya avsnitten börjar snart!