• en grönsak

Så blev man "dumpad" igen!

Jag skrev ett inlägg här förut om att jag började träffa en kille som jag träffa på nån dejtsida men att jag var nervös att han egentligen inte ville träffa mig igen..

Iaf så hade vi snackat om att vi skulle träffas snart igen och allt vi skulle hitta på igår kväll och lite på morgonen och sen åkte vi buss in till stan(han skulle till jobbet) jag hade sovit över där då. Och så på bussen så sitter han helt tyst och tittar ut och sen när vi kommer fram så säger han typ,känns som att det är nåt som fattas bara för att jag fråga om det var nåt annars hade han inte sagt det utan dumpat mig över tel eller msn.. Nää jag förstår ingenting!

Kändes som att han planerat det där,vi har inte ens legat:P

Jag ger upp alla dejtningssidor för de leder bara till sorg för min del och i verkligheten så träffar jag aldrig nån iaf!

• Svar på tråden Så blev man "dumpad" igen!
  • Anonym

Jag ger upp de jag med...
    Jag ger upp precis allt och får inse att vissa bara inte hittar den där killen att dela livet med

• Anonym

ge inte upp tjejer jag har mött puckon d¨r också men jag mötte även min nuvarande fästman och blivande pappa till vår son.
    Vi träffades för två¨år sen även fast alla förhållanden har berg ådal bana är vi idag förlovade och ska ha barn i feb och håller ¨på att bygga vårt hus för vår lilla familj:)turen kommer när du minst anar

• en grönsak

Mmm precis! Gud ska det verkligen behöva vara så jäkla svårt att hitta nån stabil person som kan falla för en?

• en grönsak
    Anonym skrev 2008-11-24 13:37:32 följande:
    ge inte upp tjejer jag har mött puckon d¨r också men jag mötte även min nuvarande fästman och blivande pappa till vår son. Vi träffades för två¨år sen även fast alla förhållanden har berg ådal bana är vi idag förlovade och ska ha barn i feb och håller ¨på att bygga vårt hus för vår lilla familj:)turen kommer när du minst anar
    3killar som dumpar en på mindre än en månad,jag är knäckt och ser säkert desperat ut eller nåt för allt går åt helvete!
  • en grönsak

Men ärligt,vad gör man för att resa sig upp igen efter så många nedeslag och hur förklarar man hans beteende?

• Anonym (sofia)

en grönsak skrev 2008-11-24 13:55:01 följande:

Men ärligt,vad gör man för att resa sig upp igen efter så många nedeslag och hur förklarar man hans beteende?
    Skit i hans beteende. Ge upp ett tag, lägg ner letandet. När den rätte kommer så får du nya krafter Det är ingen mening med att leta. Han kommer när han kommer, man kan inte skynda på det

Dejtingsidor kryllar av folk som är desperata av olika skäl (såklart inte alla) så det är inte så lätt där heller.
  • en grönsak

Anonym (sofia) skrev 2008-11-24 13:59:51 följande:

en grönsak skrev 2008-11-24 13:55:01 följande: Skit i hans beteende. Ge upp ett tag, lägg ner letandet. När den rätte kommer så får du nya krafter Det är ingen mening med att leta. Han kommer när han kommer, man kan inte skynda på det Dejtingsidor kryllar av folk som är desperata av olika skäl (såklart inte alla) så det är inte så lätt där heller.
    Känns bara som att jag inte duger till nåt,som att det är nåt fel på mig för att ingen stannar! 3 stycken,va tusan? finns de som träffar rätt på en gång,vad gör de för rätt?

Hur man än gör så går det åt pipan,ligger med han,inte ligger de drar iaf!
  • Anonym

fukosera på annat än bara killar.

• en grönsak
    Anonym skrev 2008-11-24 14:04:11 följande:
    fukosera på annat än bara killar.
    lätt att säga,jag behöver närhet,nån som bara kramar om en och ligga o mysa,lätt för folk som har nån kille att säga!
  • Anonym (less)

Och det här med nätdating.. Hur tusan kommer man folk in på livet. De verkar ju mest vilja prata väder, göra idag, jobb, fritidsintressen...

Om man vill prata djupare då? Blir så less.. Känns lika meningslöst som Hetalinjen "hallå" ut i tomma intet..

-Vad ska du gör idag då?
    -Hur har dagen varit?
    -Hoppas du får en fin dag?

Gaah Nej måndagar kan aldrig vara fina och bra!!

Svar på tråden Så blev man "dumpad" igen!