• en grönsak

Så blev man "dumpad" igen!

Jag skrev ett inlägg här förut om att jag började träffa en kille som jag träffa på nån dejtsida men att jag var nervös att han egentligen inte ville träffa mig igen..

Iaf så hade vi snackat om att vi skulle träffas snart igen och allt vi skulle hitta på igår kväll och lite på morgonen och sen åkte vi buss in till stan(han skulle till jobbet) jag hade sovit över där då. Och så på bussen så sitter han helt tyst och tittar ut och sen när vi kommer fram så säger han typ,känns som att det är nåt som fattas bara för att jag fråga om det var nåt annars hade han inte sagt det utan dumpat mig över tel eller msn.. Nää jag förstår ingenting!

Kändes som att han planerat det där,vi har inte ens legat:P

Jag ger upp alla dejtningssidor för de leder bara till sorg för min del och i verkligheten så träffar jag aldrig nån iaf!

• Svar på tråden Så blev man "dumpad" igen!
  • en grönsak
    Anonym skrev 2008-11-24 14:48:45 följande:
    en grönsak skrev 2008-11-24 14:46:46 följande: när man slappnar av kommer allt naturligt du kommer hitta den rätta för dig men kanske inte idag och kanske inte på dating sidor . mkt puckon där ute man får vara försiktig.
    Det är det,det spelar ingen roll hur jag beter mig,alltid är dt nåt som de inte tycker stämmer,känns rätt bla bla bla!

Så att avslappnad eller spänd,har inte funkat!
  • en grönsak
    Anonym skrev 2008-11-24 14:52:41 följande:
    en grönsak skrev 2008-11-24 14:49:55 följande: nån kan du alltid hitta om du bara vill ha närhet från VEM SOM HELST JA.
    Inte kk jag syfta på kanske! eller nån för en kväll för det är inga problem!
  • Anonym (sofia)
    Anonym skrev 2008-11-24 14:52:41 följande:
    en grönsak skrev 2008-11-24 14:49:55 följande: nån kan du alltid hitta om du bara vill ha närhet från VEM SOM HELST JA.
    Håller med. Men har man dålig självkänsla så nöjer man sig oftast bara för att ha NÅGON. Man gör bättre val för en själv när man är trygg och säker i sig själv.
  • Anonym (sofia)

en grönsak skrev 2008-11-24 14:53:10 följande:

Det är det,det spelar ingen roll hur jag beter mig,alltid är dt nåt som de inte tycker stämmer,känns rätt bla bla bla! Så att avslappnad eller spänd,har inte funkat!
    Men TS så är det för alla. Bara du är dig själv så killen ifråga älskar ditt riktiga jag så kommer du hitta rätt. Men det tar tid, man träffar ju en massa på vägen som det inte stämmer med. Du måste släppa lite på otåligheten och ta det som det kommer.
  • overdose

Har du testat att försöka träffa någon på andra sajter?

Jag vet flera som träffat varandra genom spelsajter t. ex. Ställen som betapet eller vetgirig. Kanske om du skulle försöka med något sådant? Då kan du koncentrera dig på att ha kul. Med lite flyt hittar du en som gör dig glad och som vill spela andra spel också ;)

Jag har träffat sju tjejer på det viset och blivit åtminstone god vän med dem.

En annan sak... 3 stycken är faktiskt inte så många. Du kan helt enkelt ha haft otur. Och de som träffar rätt har kanske haft flyt. Om man tänker sig att flera tusen möts på en dejtingsajt måste det ju funka för några.

• en grönsak
    overdose skrev 2008-11-24 14:59:48 följande:
    Har du testat att försöka träffa någon på andra sajter? Jag vet flera som träffat varandra genom spelsajter t. ex. Ställen som betapet eller vetgirig. Kanske om du skulle försöka med något sådant? Då kan du koncentrera dig på att ha kul. Med lite flyt hittar du en som gör dig glad och som vill spela andra spel också ;) Jag har träffat sju tjejer på det viset och blivit åtminstone god vän med dem. En annan sak... 3 stycken är faktiskt inte så många. Du kan helt enkelt ha haft otur. Och de som träffar rätt har kanske haft flyt. Om man tänker sig att flera tusen möts på en dejtingsajt måste det ju funka för några.
    Ja jag vet inte! Ärligt talat så känner jag mig helt matt just nu! Så trött på att bli dissad,alltid den som blir dissad,jag kan typ ligga o nästan höra hur han dumpar mig,säger att det inte funkar osv och så blir det så,försöker släppa de tankarna för de har ihjäl mitt liv! Det är så tärande,varför duger jag inte i deras ögon?

Jag börjar nästan tycka illa om mig själv på riktigt för att jag kväver folk,så krävande med min jävla osäkerhet,frågor som har ihjäl bakterier tom!
    Typ,vill du verkligen ses igen? hur känns det,hur känner du? mår du bra vad tänker du på? jag är verkligen helt cp och borde spärras in!
  • en grönsak

*Gråter* jag har verkligen fått nog,känner att jag börjar få knäpp för på nåt sätt så blev det nästan för mycket! Trodde ju på nåt sätt att det kanske skulle funka den här gången,om jag bara hade varit trygg o normal så kanske det hade funkat!

Åhhh jag är så arg,ledsen och frustrerad!

• overdose

Ah...

Killar är inte så mycket annorlunda än tjejer. De vill ha roligt och tänder på självsäkra tjejer som får dem att skratta.

Satsa på att ha kul bara. Jag är säker på att du kan charma någon bara du har rätta självförtroendet.

• Anonym
    Svar på #1
    jo tack..jag är gift men jag ger upp jag med....det finns ingen sann kärlek....jag önskar jag inte hade gift mig och skaffat barn med min man.....nåväl lite för sent....
  • en grönsak
    overdose skrev 2008-11-24 15:13:08 följande:
    Ah... Killar är inte så mycket annorlunda än tjejer. De vill ha roligt och tänder på självsäkra tjejer som får dem att skratta. Satsa på att ha kul bara. Jag är säker på att du kan charma någon bara du har rätta självförtroendet.
    Ja eller hur!

Var en kille som typ inte ville "dejta" mer för han sa,jag är inte lycklig! Hur bra kändes inte det då? alltså att jag var så oglad att jag gjorde han deppig!

Den sista killen sa,det är nåt som fattas vet inte vad! skitsnack tror jag!
Svar på tråden Så blev man "dumpad" igen!