Inlägg från: lillaMallan857 |Visa alla inlägg
  • lillaMallan857

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Jo, föresten, min kompis(Solrosen här på FL) har precis fått sin tredje gosse! Alla tre har kommit under loppet av fyra år!!

Mamma till Wilmer - 080214 - babywilmer.blogg.se
  • lillaMallan857

Vad ger ni för sorts korv till era bäsingar ni som ger korv? Tycker att det känns som att det är så mycket skräp i exempelvis falukorv.. hittade en med hög kötthalt som jag tänkte testa idag..

• lillaMallan857

Micaela: Va hemskt, förstår att det varit jobbigt alltihopa! Men va bra att han svarar på medicinen och att ni antagligen får permis över jul låter ju skönt! Kraaaaaam

• lillaMallan857

Carina: Vi slutade med ersättning för flera månader sen, typ när han var 5 månader ville han inte ha det mer så vi fick sluta. Körde väl med blandning välling/ersättning ett tag men vi gick över till bara mat ganska fort. Går Elly upp i vikt som hon ska? I så fall är det väl inget att stressa med..

Tror att Wilmer är lite knasig i magen.. hans bajs är helt gult och rinnigt och han bajsar typ en gång i timmen bara lite lite grann... han har krånglat med maten och vill inte äta så gärna som han brukar. Nu till lunch åt han helt okej men det var första målet. Han åt knappt en flaska välling vid 3.30 i natt och efter det åt han bara några skedar yoghurt med frukt fram till nu klockan ett... inte likt honom..

• lillaMallan857

Nej men Freya, sparkade du igång så tidigt idag!

Jenny: Vad är det för någon färgglad mask på bilden? Jag ser ganska ofta fladdermöss, men det är nog för att jag vet hur dom ser ut och låter... det är ju lätt att förväxla med en liten fågel om det är mörkt..

Jennie: Va bra att Leon går upp som han ska och verkar äldre än vad han är, alltid roligt att höra kan jag tänka!

Wilmer har varit jätteledsen i natt.. han var så dålig i magen igår och jag antar att han har någon slags magjox.. Han har vaknat jättemånga gånger och bara illvrålat, men ville inte ha välling. Har hört att det har levt om i magen, kurrat och haft sig så han har säkert haft ont i magen i natt stackarn. Nu verkar han dock lite bättre, men vi får se hur bajseriet verkar idag......

• lillaMallan857

Jag skulle åxå behöva shoppa lite nytt... tyvärr är det inget jag har prioriterat nu det sista. Har för mig att Alex är duktig på att hjälpa till med shopping..! Får dra med henne!

Lena: Va bra att du fått vila lite.. En timme kan göra under!
    Wilmer verkar lite bättre, åt några skedar gröt till frukost och ett helt normalstort mål till lunch, så jag är nöjd! Han har bara bajjat ett stort lass idag så jag hoppas att det vänder nu...

• lillaMallan857

Emelie: Tjooohoooo!

Micaela: Jag får en klump i halsen när jag läser det du skrivit, du är verkligen stark! Men det verkar ju vara på väg åt rätt håll, trots febern, va bra att han ätit så duktigt igår! Bamsekramar till hela eran familj!

Wilmer verkar bra i magen nu, han har inte bajjat sen igår förmiddag så jag antar att det håller på att ordna upp sig, han åt bra igår åxå... men detta känns som småpotatis jämfört med allt annat dom kan drabbas av.

Suck, W är alltid så trött och grinig på morgonen och förmiddagen, han sover alltid en timme för lite, skulle behöva sova mer men det är omöjligt att få honom att somna om på morgonen... några tips? Fullt gnäll här...

• lillaMallan857

Va skönt att du fått sova ordentligt, förstår att du längtar nu! Skynda iväg till dina killar!

Maria: Jobbigt med din mammas änkling... komma och vara onykter, blä! Nog bra om du tar dig ett snack med honom, jag hade inte velat ha en fullis i närheten av mina barn..

Nu har Wilmer sovit sen 8.30.. han somnade efter mååånga om och men. Hoppas att han vaknar lite gladare!

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV