Inlägg från: lillaMallan857 |Visa alla inlägg
  • lillaMallan857

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Jag är sugen på syskon ganska snart faktiskt.. men det är mycket som behöver hända först, vi behöver flytta till något större först och främst. Så vi får väl se! Jag tror ju inte att jag blir först att bli gravid av oss heller. Vem ska vi tippa på?

Mamma till Wilmer - 080214 - babywilmer.blogg.se
  • lillaMallan857

Haha.. det låter roligt, Ann-Sofie! Hoppas att man får se Erics färdigheter snart!

Wilmer verkar mycket nöjdare här hemma nu när han kan ta sig runt lite mer! Jaga efter Silla är favoriten!

• lillaMallan857

Vi har inte heller något för oss imorgon, fika? Det är väl ingen idé att åka in till stan med tanke på mellandagsrean, lär ju vara en hel del folk ute...

• lillaMallan857

Carina: Jag vet inte riktigt hur det är med tänder, det kan nog vara väldigt olika hur fort dom kommer.. Dom första två små kom i mitten på september, nästa två kom i slutet på oktober, nästa två kom i mitten på november och nu kom två till!

• lillaMallan857

Hanna: Vi har inte heller några direkta planer på nyår, vi ska bara vara hemma själva och fira med lilla familjen.. Vi skulle ju kunnat fira med några andra men det kändes bara jobbigt att åka iväg och hålla på och natta borta och sedan riva upp och åka hem på natten. Sedan är jag inte världens piggaste på kvällarna heller.. Så denna nyår får bli bara lilla familjen!

• lillaMallan857

Minus 7 grader här åxå! Brrrr... men ingen snö, bara frost! Så fint, träden är aldeles vita!

Ann-Sofie: Vi kommer gärna till er en sväng innan! Någon speciell tid som passar er? Jag håller på att tvätta lite så vi kommer kanske iväg om någon timme eller så.. tar nog vägen via bergsjön, den verkar smidigare, eller?

• lillaMallan857

Ann-Sofie: Kanske bara blir jag och Wilmer som kommer till dig idag då! Vi är typ färdoga här så vi åker väl inom en kvart eller så, ska ner till ica och handla lite innan så jag köper med nåt fikabröd. Ses snart!

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV