Inlägg från: fru Elle |Visa alla inlägg
  • fru Elle

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Nä så bra inkomst har jag inte, har både lån i det gamla och det nya systemet. Hade jag slagit ihop lånen till det nya istället så hade jag inte betalat lika mycket. Men jag tycker inte det nya lånet är lika fördelaktigt.

• fru Elle

Carina; Hoppas det går bättre i natt, men då hon sov dåligt natten innan och har varit gnällig idag så borde hon ju vara trött. Det kan nog vara ett "tand-tecken", verkar vara lite olika från barn till barn. DE gångerna som Molly var magsjuk så trodde svärmor att hon hade tänder på G (men det trodde hon i 6 månader så det blev lite uttjatat ).

• fru Elle

Carina; Härligt att natten funkade bra, hoppas att det fortsätter i samma stil.

Mica; Jag hade nog blivit knäpp av att sova så lite, hoppas det vänder väldigt snart. Synd att dropparna inte hjälpte.

Linda; Hann aldrig starta datorn imorse, hoppas ni hittade på något kul.

Linda; Förstår att du vill hålla honom hemma från dagis, vem vill ha magsjuka.

Alice; Jobbigt med en svältkur till, hoppas att det funkar bättre denna gången och att hon börjar äta.

Kajsa; Förstår att det var trist att åka hemifrån imorse. Synd att inte FL funkar på jobbet. Men man kan ju förstå arbetsgivaren , hoppas att vi inte tappar kontakten helt.

Har säkert glömt något jag skulle skriva, blir så när man inte har varit inne på hela dagen.

Nu ska jag se semestersvenskar, har blivit att jag tittar på detta så sambons kusin är med.

• fru Elle

Maria; Gå och ät något och drick mycket vatten, så får vi hoppas att den där huvudvärken försvinner.

Vad fin han blev, men det måste varit otäckt med trimmern surrandes i huvudet. Väldigt fina bilder på tvillingarna , jag vill gärna ha de bilderna.

• fru Elle

Alex; Jag har några ärenden på stan, tar gärna en lunch/fika. Passar 12.00?

• fru Elle

Emelie; Vad tråkigt med din svärfar, hoppas han snart blir bättre. Bra att du stod på dig så han åkte in och kunde få medicin.

Carina; Verkar ju som det funkar hyfsat varannan dag med sömnen. Tycker att det är så himla tråkigt att det inte fungerar bättre.

Molly vill gå med gåvagnen hela tiden, är jag inte snabb nog att vända den så går hon med den åt fel håll, går vid sidan av den och håller i handtaget.

• fru Elle

Alex; Då får vi hoppas att de inte krånglar utan låter dig få tjänstledigt för studier. Ja det var en riktigt god lunch.

Jenny; Jag hade nog försökt att hitta en vanlig bilbarnstol, finns det någon möjlighet att hyra på plats?

• fru Elle

Jenny; Du får ringa och göra en beställning, så är det bara för honom att hämta. Eller funderar du på att köpa något att lämna där?

• fru Elle

Alex; Vad roligt att han börjat gå, lagom till ettårsdagen ! Molly går gärna med gåvagnen eller om man håller henne, men tror att det ett bra tag tills hon går själv.

Såg melodifestivalen igår, var egentligen inget bidrag som jag tyckte om.

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV