Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Det finns ju en billig babyvakt på claes ohlson, 398 kr.. kan det vara något kanske?
Det finns ju en billig babyvakt på claes ohlson, 398 kr.. kan det vara något kanske?
Skulle ni vilja göra mig en tjänst? Gå in och kolla på denna sidan: www.madeleinejohansson.se/ sitter och håller på att uppdatera denna lite, Madeleine(hon som jag gjort sidan åt) säger att bara hälften av loggan syns, men jag ser hela både då jag testar med firefox och explorer.....
skumt.. asså, jag ser det inte.. vad har du för browser, Ann-Sofie?
Jaha, men då kanske det är nåt med vista! Ska kolla med laptopen.. det är lite svårt att göra nåt åt det när man inte ser själva problemet! ![]()
Nej nu är jag verkligen förbryllad... vi har vista på laptopen och jag ser hela loggan där åxå! Hur ska jag kunna fixa något som jag inte kan se????? Hmm....
Aha, då är det alltså explorer 7 som ställer till det.. testade att öppna sidan i explorer 7 här och nu ser jag hur det ser ut.. nåja, jag får kolla på det imorgon..
Ja, tack för hjälpen allihopa!
Vad skulle jag göra utan er???
Mica: Oj, det var väldigt va det radhuset verkar vara poppis! Hoppas att det stannar av så att ni kan buda!
Linnea: Verkligen fint läge! Men det var ett väldigt saftigt pris...
Okej, nu har jag fixat så att det ser bra ut i explorer7 www.madeleinejohansson.se/ men nu ser det skit ut i firefox... snaaaark!! Men det är väl fler som har explorer antar jag så jag lämnar det så här så länge.. får fixa mer med det en annan dag..
Ann-Sofie: Hurra för natten!!
Jag känner igen det där med att inte kunna somna.. och så ligger man och blir mer och mer irriterad över att man inte somnar! Men som Hanna säger så kommer du att få fler chanser!
Snart kommer min kusin med sin lille Hjalmar 5 månader och hälsar på! Ska bli jätteroligt!
Är det någon som vet om det är något lugnande i alvedon?? Wilmer vaknade igår kväll efter att ha sovit en timme och var helt ifrån sig, skrek i nästan en timme, men så fort han fick alvedon så somnade han som en sten.... tycker att det är så varje gång jag ger alvedon.