Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Brio race ser ju najs ut! Undrar bara hur liggläget är, om det går bra att pömsa i den...
Brio race ser ju najs ut! Undrar bara hur liggläget är, om det går bra att pömsa i den...
Aha, är det den ni har, Maria?
Vad är det Axel inte vill göra?
Mmm.. jag funderar på om jag ska gå och kika lite imorgon när vi ändå är på backaplan.
Det är ju inte nödvändigt att det är fullt liggläge, bara han kan sova om det skulle vara så att man är borta och han ska sova eller så.
Ja, vilka blir vi imorgon egentligen? Är det imorgon det är fika hos Mikaela åxå? I så fall kanske vi ska åka dit allihopa istället och ta buslandet en annan gång?
Ja, vi vill till buslandet!!
Kan man ta med sig vagnen in om han skulle sova? Misstänker att han kommer att göra det nämligen.. Men vi kan ju mötas vid spårvagnen vid tolvtiden då.
Vi ska ju till bvc kl 11 så jag hoppas att vi hinner, men det borde vi ju.. annars hör jag av mig, tror att jag har ditt nummer, Lena, om du inte har bytt?
Jo det är banan/persika purén som varit nån bakterie i eller hur det nu var... läskigt iaf...
Ses sen, flicks! ![]()
Tack själva för igår, Lena! Det var roligt på buslandet! Fast bollhavet var lite läskigt tyckte Wilmer..
Ska lägga upp lite bilder på bloggen nu om en stund tänkte jag!
BVC rapport från igår: 11,3 kg och 75 cm lång!
Växer så det knakar och följer sin kurva exemplariskt!
Linnea: Nej, vi gick inte och kollade på vagn, vi var så trötta efter att bus så vi får ta det en annan gång..
Däremot hittade vi ett par krypstrumpbyxor på Lindex så nu ska vi se om det blir nån fart på biffen! ![]()
Det verkar vara många som får problem med sömnen nu.. Wilmer har sovit bättre i natt så jag hoppas att det vänder nu. I natt sov han från 19-02 då han fick välling, sen blev det välling igen vid 05.30, sen gick vi upp 06.30.. men första passet blev iaf lite längre.
Någon som vet vart man kan köpa little tikes leksaker? Toys r us har väl lite sånt? Dom hade en så rolig gunghäst på bvc igår som Wilmer tyckte var kanon. Finns en på blocket: www.blocket.se/vi/19420932.htm men jag vill veta vad den kan kosta ny.