Inlägg från: MmmJennie |Visa alla inlägg
  • MmmJennie

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Linnea: Usch blir jätte ledsen när jag läser vad du går igenom!! Jag sitter också i en jätte jobbig sits och kan relatera mkt till dig... =((
    Kom ihåg - Du är en super stark mamma och person!!
    *Många kramar*

Oj va många som börjar gå nu =))

Undrar när min lilleman ska våga släppa taget... han har ju gått omkring o hållt i sig sen han va 9månader men verkar som om han inte alls vill släppa taget...hmm... Jaja, nån dag så händer det nog!

• MmmJennie

Lena: Hoppas det gick bra hos tandläkaren o att dom inte hittade nåt fel... Lilla Freya då...

Yes!! Idag nu på kvällen så släppte Leon taget och gick 2 hela steg för att sedan snabbt ta tag i mina ben =)) Hoppas han börjar snart, dt e ju så himla gulligt när dom går...

• MmmJennie
    Svar på #1524
    Förstår dig Emelie... Tråkigt när sånt händer =((

Jag har också haft lite tvister nu med en vän som jag trodde var min bästa vän MEN icke... =((

Kramar...
  • MmmJennie

Tjejer: Tror ni det är ok att ge välling från 1år nu??
    Fasiken 8månaders vällingen tog slut o jag trodde vi hade mera hemma men inte... men har 1års välling.. Vad tror ni?

• MmmJennie
    Svar på #1529
    hehe, ja men då provar vi ;)
    Har gett han majsvälling idag från 6mån... men han verkar INTE så intresserad av den... o så är den så vattnig på nåt sätt tycker jag...
    Joo, usch lång historia det där med min gamla vän... =((

Hur är allt med dig/er??
  • MmmJennie
    Svar på #1532
    Jag gav Leon 1års välling så nu sover han gott säkert ;)

Jo, jag fyllde i nån lapp när jag va på fiket där vid Coop Bäckebol...
    Sen efter några veckor ringde dom upp mig o sa att jag blivit dragen och ska få träna med en personlig tränare... men har tyvärr inte haft tiden/orken just nu att gå dit men får ta o göra det snart!
    Sen efter detta momentet ska man få sitta ner o prata om ens behov o så... så kan man vinna ett årskort hos dom... hmm om jag nu fattade det hela rätt i telen när dom ringde..
    hehe men ganska kul ändå att man blev dragen ;)
  • MmmJennie

A-S: Vi ses imon! =)) kl 13-16 va det va? En vännina till mig som har en tjej på 7månader kanske också hänger med =))

• MmmJennie

A-S: Det var trevligt att ses idag =)) Får bli snart igen!

Har förresten fått erbjudande på en 3:a med både tvättmaskin och torktumlare på Timgatan i Kortedala =))
    Ska ta o ringa han som har den nu... o se när vi kan komma o titta!

• MmmJennie

A-S: Hihi jag fick erbjudande idag på lägenheten i Eriksbo =)) Ska kolla på den imon!!

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV