Inlägg från: MmmJennie |Visa alla inlägg
  • MmmJennie

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Japp har blivit erbjuden 2 lägenheter nu. Tackade nej till den på Timgatan utan att ens ha sett den. För vill hellre till Eriksbo... + att den lägenheten i eriksbo är större o billigare ;)) Ska kolla på den imon vid 18 tiden...
    hehe önska mig lycka till ;))

• MmmJennie

Go morron tjejer!

hehe har inte läst egenom alls nu...

Uppdatera mig gärna om nåt spec. hänt! =))

Jag la det här med lägenheterna på is ett tag... känner att jag inte riktigt orkar då dt var inflyttning redan 1/3 såå lite tight känner jag med tid och ekonomi just nu! Man är ju inte direkt "stenrik" på mammapenningen!

Idag ska vi till barnmedicin i Gamlestan kl 13:30... Leon fick kallelse för att lämna blodprov för att se om han behöver vaccination för Tuberkulos...hmm... om jag nu fattat det rätt! Vi ska dit både idag och imon...

Nån mer här som fått sån kallelse???

Kram!

• MmmJennie

Oki.. vart bor ni? Men jag kanske blir jätte sen för Leon sover nu... o jag måste ta mig en snabb dusch... har ju ingen bil längre heller för den sålde jag igår! Så måste bli bussen...

• MmmJennie

Hoppas ni hade trevligt idag på fikan! Men det hade ni säkert ;))

Mica: Ska ni till Barnmedicin i Gamlestan elr?
    Vi ska nämligen också dit imon och bara visa upp Leons arm att han inte har Tuberkulos. Vi va tvungna att ta ett prov bara för att vi hade vart i Albanien i somras när han va så liten...
    Vi ska vara där mellan 11-12 imon... kanske vi ses där!

Måste ju bara berätta!!
    Att... Leon har börjat gå!! Det började lite smått igår och idag har han bara gått, gått o gått =)) Såå himla gulligt!

Natti Natti

• MmmJennie

A-S: Va skoj me shopping ;))
    Vill också ha en Brio Race... men funderade på när det är bra för dom att sitta i en sån? typ ålder o så?
    Va gick den på?

• MmmJennie
    Svar på #1892
    A-S: Oki, börjat tröttna lite på min Teutonia nu faktiskt.. hehe o Leon har provåkt Brio Race:n och är väldigt nöjd i att sitta i en sån och speciellt om det finns en ratt på den så han kan köra ;))

Det va ju bra med längden och vikten! Huvudet tar han säkert igen tills nästa gång ;)

Kan nog inte komma till ÖF denna veckan då Leon är mega förkyld =( Men nästa vecka så e han säkert frisk...
  • MmmJennie
    Svar på #1886
    fru Jönsson: Jag har 2st par shorts i strl 86 och några t-shirts i strl 80

Fick lite kläder från en vän som hennes son haft och jag behöll det som inte såg allt för slitet ut...

Säg bara till om du vill ha dom!
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV