Inlägg från: gersime |Visa alla inlägg
  • gersime

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Hanna: Haha ja man kan ju ringa och säga 3 miljoner och se vad de säger De skrattar nog rejält... De är nybyggda och vet att de köptes för runt 7-8miljoner så de kommer nog gå rejält back... Men vem köper ett så dyrt hus?

• gersime

Men gud vad hemskt med Alexander! Usch ryser i hela kroppen! Vilken tur de åkte in i tid!

Vad duktiga de är som går Annie har tagit 2 steg men nu verkar det som hon vägrar ta fler

Pannkakor har vart en favorit hos annie länge, det, fiskgratäng och korv m. makaroner är det enda hon äter som jag lagat Usel kock?Fundersam

Alex: stort grattis till er 3åriga bröllopsdag! Hoppas det står många fina saker i breven

• gersime

Hej alla upp i julstöket!

Har itne skrivit på evigheter, har fullt upp dygnet runt känns det somFundersam

Vad skönt att lilla Alexander mår bättre och tom orkade leka Hoppas du får en fin jul hemma Alexander!

Carina: Ett bad och ett glas vin lät skönt och avkopplande!

Hanna: synd att skorna inte passade Jag kanske kan köpa loss dem? Annie har ju mini fötter, strl 17... Så ifall det är den stoleken tittar jag gärna på dem

Träffade Lena, Freya och Patrik på coop förra veckan och Freya gick runt så fint med en liten kundvagn Var smart ide så nu har Annie också fått börja gå med kundvagn, men hon orkar inte gå så långt som Freya

Har Kims farbrors bil här hos oss nu då han är bortrest så hade den ner till IKEA idag, var inne i ca 15 minuter, kom ut och någon hade brutit upp hela låset på dörren Snott 3 julklappar, var billiga lekasker från Ullared men måste ändå leta nya nu och en Edd Hardy tröja,  så den lär väl ligga ute på tradera nu Men känns så jävla onödigt! Är ju inte jätte mycket pengar i det men tar sån tid att skicka in bilen på verkstad och hålla på med försäkring

Vill önska er alla en riktigt God Jul Stor kram från oss

• gersime
    God Jul på er allesammans

Grattis Jennie på din 25årsdag

Rasmus och Elly var nog nyfikna på julklapparna

Annie slog rekord inatt, hon somnade i bilen 17.00 igår och vaknade till när vi kom hem för att dricka välling och sen sova vidare och vaknade 07.40Förvånad Och nu sover hon igen!! Hon har tänkt vara riktigt utvilad inför julafton

Ha nu en riktigt fin dag!

Stora varma kramar till er alla
  • gersime

Mica: Vad skönt att höra att ni är hemma och att alexander ¨mår så bra! Tänkt massa på er!

Carina: Har dagen med svärmor gått bra? Usch inte kul när det blir att man känner så...

Kajsa och Maria: Vad roligt att de börjar ta sig fram

Annie fick en Bobby car i julklapp och gud vad hon kör! Trodde inte hon skulle kunna använda den än men hon är en riktig racerförare

Vi fick även en underbar present av mina föräldrar Har ju bokat en resa tillsammans med dem till Cypern tills nästa höst, fick hela resan av dem i julklapp De är för gulliga

Får vi snart ta och ses efter alla helger

Kram på er

• gersime

Hej allihop! Inte vart inne på jätte länge Haft fullt upp under helgerna!

Lotta: Hoppas du kryar på dig!

Vad jobbigt med läckande blöjor Beror kanske på som Lotta sa att de sover på mage... Hoppas de blir bättre snart

Jennie: Klart du ska behålla den!

Hanna: Hur gick det inatt? Sov Molly som vanligt igen?

Har bara hunnit läsa denna sidan och ska iväg och jobba nu så hinner inte mer

Kram på er och en god fortsättning på det nya året!

• gersime

Vad roligt med alla fynd Vågar inte köpa skor till fröken lill-fot förens hon går ordentligt, men har tittat ut ett par kavatskor. ser ut som lackskor fast riktiga skor också är det en silverkrona på, dom är jätta fina

Jennie: Jobbigt att han är så förskyld Hoppas han kryar på sig!

Linda: Skönt att de mår lite bättre Och Grattis Casper på namnsdagen!

Alice: Låter som det är tänder som spökar, har hon många sen innan?

Som de flesta vet så har de vart jobbigt mellan mig och Kim fram och tillbaks... Har vart rätt bra under hösten men nu under december har vart extremt jobbigt så han har flyttat upp till sin pappas lägenhet tillfälligt för att se hur vi bestämmer oss för att göra. Är jobbigt och väldigt tråkigt men vi får se hur det utvecklar sig och om han börjar ta mer ansvar och vi hittar tillbaks till varann... Känns extremt ensamt.

Följer gärna med och fikar i veckan och låter ju bra om vi kan vara hemma hos dig Linda Mitt hem är också öppet hela veckan ifall fler kan onsdag och torsdag

Kram

• gersime

Ja det är tråkigt men tror inte han mår så bra, på helgerna kan han somna redan vid 18-19 och ofta sover han enda till eftermiddagen... Han har en läkartid nu på torsdag så får se vad de säger... Han har bara vart uppe med Annie 2 morgnar sen hon föddes och har aldrig vart ute med henne på promenad Så är jätte tråkigt för honom att han missar så mycket tid med henne

Mica: Vilken skön natt Hoppas ni får positivt besked den 14e så vi kan fika Eklanda är jätte fint! Är där jag jobbar så då kanske jag får bli Alexanders "fröken"

Jenny: Om jag har bil kan du åka med mig annars kan vi kanske åka buss ihop?

• gersime

Tack! vad söta ni är allihop!

Har ingenaning om hur mitt liv blir just nu så är finns ångest här med:-S Har ju mitt jobb på ikea varannan helg och ska ju jobba 40% i förskola från och med 16 mars så lite planerat iallafall:-P

Nä nu får vi väl snart börja planera 1årskalaset Min lilla skrutt fyller 1år om 24 dagar, känns hemskt hur fort tiden går!

Skulle vara jätte kul med ett stort kalas för alla!

• gersime

Stort grattis Axel på 1årsdagen! Många kramar från oss

Emelie: Usch har du varit sjuk? Hoppas du mår bättre nu?

Lotta: Din stackare Hoppas det snart ger med sig så du kan leka i Rasmus tempo

Jenny: Jag har 1 Brio Zento och 2 babyskydd så Annie och Inez kan ju åka babyskydd isåfall så kan Edwin åka i Zenton

Låter jätte bra med knytis och självklart måste det vara en helg så alla kan Jobbar ju varannan helg men kan ta ledigt isåfall

Tack alla för ert stöd! Ni betyder så mycket!

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV