Inlägg från: gersime |Visa alla inlägg
  • gersime

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Lena: Är ju typiskt att hon ska ramla precis där! De hittar alltid små vägar

Linda: Jan u får ni snart bli friska, var jätte länge sen vi sågs nu!

Carina: Håller också mina tummar hårt ikväll/natt då! Vi kanske kan byta barn en natt Kommer väl jag var ett lik dagen därpå och se ut som 85 Säg till om vi kan hjälpa dig med något!

Mica: Jag laddar också hem från internetbanken, konstigt att det måste hämtas:-S

Ja vi tar verkligen en dag i taget nu, ingen press från något håll, bara slappna av...
    Åkte med min bror från göteborg till lysekil igår så är här och myser denna veckan också, men kommer hem på onsdag då Annie ska på 1årskontroll

Någon som vill ses i stan slutet av denna veckan eller nästa vecka? Annie fyller 1år :-O nästa fredag och behöver hitta ett par bra skor som hon ska få i present, tror de blir de Royal från Kavat

• gersime

Hanna: Se nu till att bli frisk Vilka tråkiga besked från jobbet, hoppas det hinner ändra sig innan augusti!

Alex: Vi kan ju höras nästa vecka om vilken dag som passar

sandra: Skönt med en hel månad "friskhet" Gott med chokladbollar

Maria: Vad fint det blev De är så söta!

Mica: aha Fick du ordnat det igår?

Kram på er

• gersime

Jaha då har jag läst i kapp men säger som Emelie att man glömmer ju vad man skulle skriva:-S

Mica: Skönt att han sovit så länge och att medicinen fungerar

a-S: Hoppas nätterna snart blir bättre och att febern ger med sig

Kajsa: låter ju som han sover riktigt bra nu

Liten (eller stor) rapport från BVC igår Annie har växt till sig rejält!!
    9470g Blev helt chockad! Så nu ligger hon på normalkurvan
    Sprutan gick bra men hon var lite grinig på BVCsköterksan...

Var först på frölunda torg och fick köpt en fin mössa på pop rean De hade verkligen jätte mycket varor tyvärr hade vi inte tid att kika så mycket, men såg jackan du köpte till Vidar Maria, tror det var 395 Kan du inte göra en fuling Skickade iväg ett sms till Lena och Freya om de hade tid att fika så vi tog en fika i sisjön, blev väldigt mysigt men tyvärr kort innan BVC tiden

Ingen som ska in till stan idag? Vill titta mer på pop rean, har de lika mycket inne i stan som på frölunda torg?

Kram på er

• gersime

Nu funderar jag lite... Annie har börjat sova mycket nu igen mellan 19-8.30 men hon har inte vaknat än:-s Vet inte om jag ska gå in och kika till henne, råkar jag väcka henne då kommer hon vara grinig jätte länge Tråkigt att sitta här själv!

• gersime

Mica: Tur att det inte var någon fara med honom Vad snällt att ni får vaccinet!

Jennie: Vilket flyt med 2 lägenheter! Hoppas du gillar den ikväll!

Hur mår alla sjuklingar nu? Hoppas ni snart mår bättre!

Ja hon sover fö mycket nu känns det som, jag fick lyfta upp henne 10.45 igår och då hade hon sovit konstant sen kvällen...
    Hanna: Ja hon sov 1½ timme på eftermiddagen:-S Liten knäppis...

Så be om att få 1års vaccinet på en fredag så kanske ni får lång sovmorgon på lördagen

Ja vi får se hur länge snön stannar denna gången

• gersime

Jenny: Bra jobbat! Alltid lättare när det är roligt

Alex: Skönt att festen blev lyckad

Emelie: Du är jätte duktig med GI! jag klarar det absolut inte *mumsar lite godis*

Carina: Hoppas det går bra att sluta nattamma! Klart du klarar det bara du har lite kraft till det! Finns här om du behöver stöd!

Hanna: Hur mår du/ni nu`? Börjar det släppa?

Alice: som de andra sagt så borde du nog ringa sjukvårdsupplysningen imorgon om det inte blivit bättre. Hoppas hon kryar på sig!

Ingen rolig helg detta, Annie har haft magsjuka Nu när hon äntligen gått upp så bra i vikt Hon spydde sista gången vid 18 igår, sov hela natten och vaknade jätte hungrig så hon har fått äta v'lling och vatten med sked och ikväll även lite pure men annara mest sovit hela dagen

stor kram

• gersime

Emelie: du är så duktig!

Alex: Hade gärna träffats men får skippa det denna gången:- Hoppas du får fyndat på Lindex!

Hanna: Vad jobbigt att ni inte riktigt är helt bra än Hoppas ni snart är friska!

Linda: Jobbigt med ett litet "tandmonster" inatt, hoppas det blir bättre nu när tanden är ute

Linda: Gott med egentid Synd med förskylning Hoppas du känner dig bättre snart så du kan komma igång med träningen Hur går det för dig med GI?

Lotta: Skönt med besiktingen Grattis Rasmus på 11månadersdagen!

Kajsa: Hoppas ni får en mysig dag i Trollhättan

Annie har inte spytt sen i lördags vid 18 så det är nog borta nu Men är fortfarande väldigt trött och hängig... Om det blir fika i slutet av veckan vågar ni ha med oss då? Min sista vecka som helt mammaledig så hade ju tänkt fika och gosa massa med annie denna veckan

Händer mycket här hemma också nu, Kim går och pratar med psykolog 1 gång i veckan och kom förra veckan och sa att han saknar mig och vill föröska få det att ordna, samtidigt som hans pappa har beslutat sig om att vi får ta över lägenheten, men han vågar inte sälja den helt utan vill bara att vi hyr den tills efter sommaren så han får känna att det fungerar att bo sambo, går ju inte att förhasta sig Så är lite rörigt i mitt huvud om jag ska våga lita på en förändring hos kim, säga upp lägenheten och flytta?:-S Känns som jag måste våga för att vinna men går så fort nu känns det som...

Önskar er alla en trevlig dag!

• gersime

Carina: Vad underbart att det gick så bra Kämpa på!! Hejja Elly och Carina!

Mica: Skönt att det inte var en propp! Hoppas din pappá snart mår helt bra! *kram*

Maria: Hade jätte gärna hj'lpt dig men Annie börjar sin inskolning på förmiddagen så kan tyvärr inte

Camilla: Gott nytt år igen då

Alex: Märklare hade passat dig perfekt!

Vart och köpt tapeter till Annies rum idag
    www.midbec.se/hemsidan/keek_a_boo/stor/3.jpg
    blev det gröna med vita stjärnor... Så har tänkt rummet i vitt och några rader med den tapeten Tror det blir jätte fint

Nä nu ska jag få i annie panni lite mat

Kram på er

• gersime

Tack för tippset om möblerna Alex Jätte fina men som Mica sa så är de lite små tror jag:-S Är i Annies nya rum vi tapetserar
    Perfket har jag lite att göra medans hon är på inskolningen

Mica: Hoppas natten fortsätter lika bra som den började Vi fick plats på det svensk/engelska Fruktansvärd tur att de hade en liten plats kvar till Annie

Skönt att ni fick plats så fort A-S

Usch låter som det är riktigt jobbiga köer på de flesta ställen Förstår inte varför de inte byggs fler förskolor, blir fler jobb och fler platser till barn.. Men är väl en kostnadsfråga som allt annat...

Linda: Lät jätte mysigt

Nattinatti

• gersime

Åh... Annie tackar för alla Grattis Och en mamma som smågråter, kan inte förstå att hon är så stor tjej

Inte skrivit på länge då Annie har varit sjuk Hon vägrade äta och dricka efter magsjukan så i onsdags morse var hon helt hängig så åkte till östra där proverna visade på närings och vätske brist så vi har fått tvinga i henne saft och vatten, igår kväll började hon piggna till igen och idag är hon helt ok Så blir ett litet minikalas idag där min snälla mamma ordnat allt så jag bara kunnat ta hand om Annie

Mica: Stackarn som fått feber igen Hoppas han snart mår bättre lille skrutt!

Linda: Usch en till mardrömsnatt Nu har hon väl snart alla tänder

Hanna: Vad skönt med ett nytt dagis Kanske några av de barnen som har stått i kö till de dagis ni vill till som väljer det istället så får ni plats på ert val

Jennie: Vad kul att han går

På måndag börjar Annie sin inskolning, känns lite konstigt att någon annan ska ta hand om mitt barn men tror hon kommer stormtrivas med alla barn

Kram på er

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV