Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Tack åter igen för alla grattis! Födelsedagen firades lugnt med min familj med mat och tårta som mamma hade ordnat allt så jag hade kunnat ägna mig helt åt Annies tillfrisknande
*underbart*
Hon fick så mycket fina paket
Men favvoriten var nog en cykelhjälm som hon själv tyckte hon var extremt snygg i
Lördagen vaknade jag med feber och kim spydde igen så Kims mamma hade Annie under dagen och natte nså hon slapp bli sjuk igen, fick ju kims familj fira henne lite också, kunde de gott göra tycker jag då ingen mer än kims bror ringde och sa grattis på hennes födelsedag
Carina: Vad skönt att det vrkar vända lite igen
Hejja!
Mica: lider verkligen med er
Nu har ju Annie börjat sin inskolning så vill du kan jag komma och ta en promenad med Alexander så du får sova?
Linda: Låter som ni har fått rummet riktigt fint
Hanna: Vad skönt att ni mår bättre:D
A-S: Vikt och längd ¨låter ju toppen
Han tar nog igen huvudeomfånget nästa gång
Ang sulky såg jag tyvärr försent att de reade ut Brio sitty för 795kr på barnens hus, var ju typiskt
Ska nog också försöka införskaffa en snart, de svängbara däcken är inte allt för bra när vi åker upp till mamma och pappa
Gick kanon för Annie på dagis idag
Hon stormtrivdes! Känns så bra! Hon var med och åt och skulle absolut äta själv med sked som de andra barnen, hon dog skeden på tallriken och ca varannan gång fick hon med mat upp till munnen, men hon var så stolt och nöjd ändå
Så ja då känns ju allt bra och livet känns som det än en gång ska ordna upp sig, ny bostad, jag har skrivit på kontaktet på nya jobbet, Annie har fått en förskola som hon trivs på... Så självklart måste jag få ett bakslag, tar upp telefonen för att ringa kim och säga att allt gått bra.. 3 missade samtal från Kim och ett sms där det står: "Volvo ska varsla igen och jag kommer troligtsvis få gå nu, ringer dig så snart jag vet mer men sitter i möte fram till 14 så kan inte svara.." så jaha, det var den lyckan det
jobbigt att sitta här i ovisshet så hoppas han ringer snart
stor kram