Vilda bebisarna jollrar vidare IV
nk börjar sin rea för de med nk kort idag med.... undrar om man ska gå dit en sväng...
nk börjar sin rea för de med nk kort idag med.... undrar om man ska gå dit en sväng...
Camilla - Det är trettondagen idag, en röd helgdag alltså. Trettondedag jul är den sista stora helgdagen i det kyrkliga firandet av julen.
Idag ska jag och lillknoddy till Billdal och fika på min kompis café där. Har bestämt mig för att hoppa över nkrean. Behöver liksom inget då känns det bara onödigt.
Tror affärer har öppet som söndag idag
Ånej Linnea vad trist, förstår att det känns ensamt. Du har ju alltid oss, vill du och Annie ha sällskap någon kväll kan vi komma till er och kolla film eller nåt. Kram till dig.
Vi kan också fika på fredag, kommer gärna hem till er Linda! Kan ta med mig haklappen då med men påminn mig på morgonen gärna ;)
Jag fick en konstig känsla av lite söndagsångest förut, det känns så konstigt att Andi ska jobba imorgon när han varit hemma tre veckor typ. Sen är det nu "nästa år" och det är väldigt mycket som har skjutits upp till "nästa år" typ bestämma vad jag ska göra med mitt liv ;)
Ja, jag har ju min anställning på reklambyrån så jag sitter ju inte i sjön, ska dit och snacka med dem nu i januari, får se hur det känns då men jag hade ju liksom tänkt mig att hitta på något annat eller byta jobb, fasen vad tiden gått.
Maria - Hoppas verkligen inte vi förlorar kontakten, det vill jag inte tro ;) Somliga av oss ska ju vara mammalediga igen förhoppningsvis så det får bli en trea för dig ;)
Linda - Ja en ifk haklapp :)