Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Maria - Jag kan tänka mig att gå på klädparty :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Ska köpa en ny 92:a, de kostar 1500:- ordinarie men det är rea så den kostar bara 1000:- nu :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

mina föräldrar har hämtat b-rex och ska ha honom hos sig till imorgon så jag gick och la mig och sov 2,5tim, vad skönt det var! Nu är jag pigg igen, ska nog städa lite här hemma innan andi kommer hem, får passa på när det är bebbefritt ;)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Lotta - Wow! Duktiga Rasselasse :)

Nu ska jag baka kanelkaka :) Ando är och spelar hockey och jag är ensam hemma hela kvällen! Nice. Det är man ju inte för ofta nuförtiden ;)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Linnea - Får så ont i magen när jag läser om hur du har det :(
    Du ska veta att du är en otroligt stark person som fixar allt så bra som du gör. Annie har en supermamma. Skönt att du har en så bra familj ganska nära med. Som du skriver är ändå Annies bästa det viktigaste och att båda föräldrarna mår bra skapar ju det för henne. Det gör ont nu men det blir bättre, får verkligen hoppas Kim mår bättre snart både för hans och eran skull. Kram

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

satan jag skulle ju blogga idag....får sätta igång...

imorgon ska jag och två vänner till Hagabadet och bada samt få massage. Sen blir det vin på stan på kvällen. Gott!

Lena - Nä alla har ju inte samma smak som tur är... ;)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Men lilla Freya då, hoppas tandläkaren inte hittar några skador.

Nu har jag sovit en hel natt ostört så jag känner mig som en helt ny människa :) Och så hagabadet, massage och vin. Jösses vilken lyxdag :)

Saknar min lille goskille nåt vansinnigt bara....men jag får smyga in och klappa lite på honom när jag kommit hem ikväll Oskyldig

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Maria - kan tyvär inte göra inbakad fläta men jag skulle också vilja lära mig det  :)

Mica - Svårt det där med vitt :)

Skulle nog rekommendera S0502-Y som är den vanligaste "vita".

Vill ni ha mer åt kritvitt så är det S0500-N som gäller men den blir lätt för kall, jag röstar på den översta nämnda till ert skåp :) Inte göra det för svårt för sig omman inte behöver. Hoppas lilleman mår bättre!

Alice - Vore jättekul om du och Vida ville komma med på fika :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Maria - Tror jag kan då med!

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Nä men fy Carina vad jobbigt du har det! Du har all rätt att gnälla av dig här. Finns det något man kan hjälpa till med? Tar hon flaska ibland?

Här hemma är det på bättringsvägen iaf, ingen feber och inatt sov han riktigt bra.

Ja det där "börja bli vuxen syndromet" är ju välkänt här med...ibland har jag grym ångest över det. Ska till mitt jobb på onsdag, ska känna efter lite hur det känns då. Börjar även känna attdet hade varit skönt med en Thailandssemester nu, det är alldeles för grått och kallt nu.

♥Benjamin 080210♥
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV