Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Saga... tror den tapeten kommer bli jättefin faktiskt! ge den en rulles chans så blir inte den ekonomiska förlusten så stor OM du inte gillar den på plats

Är det förresten någon som vet vart man kan köpa lite gammeldags snygga våtrumstapeter?

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Libero... flåt, glömde kommentera men LÖÖÖV köket Räcka ut tungan murad spiskåpa måste vi få till vår spis med! avis

musli... så trist med makens jobb lessen för alla som har det så idag o ni är många tyvärr *svär o gormar*

Jag har iaf lyckats sälja vår barnvagn idag, så nu finns ett tillskott i kassan för renovering av Måns rum, äntligen! Rummet är såå trist idag (finns före-bilder under renoveringsmappen)

• Hannnas

Hörrni tjejjer... nu behövs kvinnors synpunkter verkligen för nu pratar vi belysning i badrummet

Vi ska ha en inbyggd spegel ovanför vårt tvättställ (läs sminkstället ) vi kommer ha spotar i taket, dels stora spridda och dels en "stjärnhimmel" ovanför badkarsdelen...

Jag funderar på att ha en rad spotar precis snett ovanför spegeln, som riktas mot då... frågan är om det räcker? så man inte ser ut som hos frissan i nyllet ni vet ska man göra extra uttag för lampa brevid el ovan spegeln tro? hur har ni det hemma o har ni några idéer???

Behövs kvickt om ni kan för elektrikern kommer idag

• Hannnas

Fru Hilde... är rädd för att du har helt rätt faktiskt, jag har ju inte sett hur det ser ut live med "bara" spotar o karlarna säger att det ska räcka men vad vet de ... då är det över till nästa fundering eg... ska man ha 1 eller 2 lampor ovan spegeln... saken är ju eg den att spegeln ska gå väldans högt upp o snickaren ska bygga in den i en "ram" så att säga...

• Hannnas

Kaktus... hur mår du nu o hur känns det så här lite på efterkant av flytt o försäljning o allt?

Denna har jag beställt bl a utan att veta vad den kostar dock så jag får väl bita mig i underläppen senare http://www.moraarmatur.se/show.php?id=1041152

• Hannnas
    LissAnna skrev 2009-02-19 16:11:54 följande:
    Oooohhh...du svimmar nog när du får räkningen. Vi har en som ser nästan exakt likadan ut...men det kostade inte så där mycket.
    ohh säg inte så *ågren* vet du vad den kostar? har inte fått prisuppgift än? o vart har du hittat en liknande billigare??? vill inte ha svedbergs dock...
  • Hannnas

Saga... säger bara en sak... SJUKT snyggt det blev *grymt avis*

• Hannnas
    Eofrysina skrev 2009-02-23 18:52:39 följande:
    Jättestor skillnad!! Det blev ju supersnyggt!
    LissAnna skrev 2009-02-23 19:38:19 följande:
    Superfint.

Tack är jättenöjd faktiskt

Köksstolarna är på G att få sig en omklädnat med, sen ska problemet med bordsskivan lösas

• Hannnas

Tackar tjejjer ni är så goa

Idag har jag gett upp kampen om köksbordet, skivan ni vet att jag tjatat om så den har fått sig en rejäl omgång med grundfärg nu o så ska den bli VIT iaf *myser*

Sonen har börjat sina 15h på dagis nu så man får passa på nu innan nästa barn kikar ut...

Visst börjar man längta galet mkt efter våren nu vitsippor o krokusar o knoppar o grääs synd bara att det känns räätt avlägset nu med 15cm snö ute.. *suck*

Nä nu ska jag in o köpa nya häftor till pistolen så att man kan klä övriga 5 köksstolar med köpte nytt tyg till dem med

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9