JennnyT skrev 2009-02-09 13:58:46 följande:
Är lite nyfiken på en sak... Ni som har provat både Frog och Cameleon, vilken tyckte ni bäst om? Froggen anses skönare att köra!? Varför? Är det pga det tjockare handtaget bara, eller skiljer det något mer?Anledningen till att jag frågar är att jag inte alltid gillar att köra min Cam. Den är som lite "struttig". Känns som man liksom trippar runt med den :D Skulle jag bli mer nöjd med en Frog?
Jag har haft båda. Saknade inte Froggen alls då vi bytte. Tycker inte den är bättre på ngt sätt. Vet folk som gillar Frog bättre än cam och folk som tycker tvärtom. Vet de som älskar Geckon och väljer den framför Cameleon och de som bytt från Gecko till Cameleon.
Jag gillar våran Cam men är nyfiken på en Gecko. Kan tänka mig att köpa en Gecko och sälja våran Cam nästa höst då dottern är 2,5 och åker säkert vagn väldigt lite så jag får testa den oxå.....är ju klar med vagnbarn så det blir inte fler chanser.
Spanar efter ett bra klipp på en Gecko redan nu *s* får se om en Gecko får följa med på semestern i sommar ist för Bee