• imaj

Bugaboo tråd nr 16

SooJuicy skrev 2009-01-20 09:58:34 följande:
    Tycker de är en av de absolut finaste kombina.
    Offwhite/sand eller denim/sand?
  • imaj

Max 800kr skulle jag ge iaf... Guuud har sån ångest över om jag ska slå till på en sand bas och korg! Hade tänkt använda den först till sommaren, men får en till bra pris nu... *klurar* 

Emmsan skrev 2009-01-20 14:33:47 följande:
    ok hör här ny bas + varukorg 1320 kr.. såp vad ger man för en begagnad men i bra skick????
  • imaj
    Noas mamma skrev 2009-01-20 14:39:39 följande:
    ni som har shoppat från kidz, får man ett mail när dom har skickat vagnen med kolli nr? eller måste man be om de??
    Nä vi fick inte det... De skickade med Schenker till oss, men det kanske är för att jag bor här uppe med isbjörnarna
  • imaj

Vet någon förresten vem Simple Me var? Hon skulle fixa fram en skötväska till mig, men nu är hon ju borta...

• imaj
    Emmsan skrev 2009-01-20 14:44:57 följande:
    kidz
    Förstod det... Jaja klarar mig utan skötväskan
  • imaj
    Stargirl skrev 2009-01-20 17:38:21 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-20 17:33:18 följande: Men det har ju funkat i alla år denna tården har funnits. Lite skitsnack och massa Bugaboo snack. Fattar inte varför det ska ändras nu?
    panzermensch skrev 2009-01-20 17:39:28 följande:
    Tydligen är det inte bra enligt vissa. Don't ask me.. gillar denna tråd för folk pratar friare men ändå svarar på folks frågor.. Tex P&T tråden är ju skitstel för där får man bara fråga och få svar. Ingen som typ..a ndas där
    Håller med! Tycker att man själv ska känna efter när det är "too much" och tycker verkligen att man ska få prata annat än BARA bugaboo här, blir ju så tråkgt annars ...

Kan ängra lite i TS om någon vill, men känner inte riktigt att man ska måsta göra det eftersom vi alla vet var gränsen går . Eller?!
  • imaj
    imaj skrev 2009-01-20 17:52:08 följande:
    Håller med! Tycker att man själv ska känna efter när det är "too much" och tycker verkligen att man ska få prata annat än BARA bugaboo här, blir ju så tråkgt annars ... Kan ängra lite i TS om någon vill, men känner inte riktigt att man ska måsta göra det eftersom vi alla vet var gränsen går . Eller?!
    Ängra= Ändra
  • imaj
    imsa skrev 2009-01-20 22:34:17 följande:
    någon som har bas till sittdelen med rosa åkpåse? har ni bild så vil jag gärna se
    Hur menar du nu?
  • imaj
    modestyclara skrev 2009-01-21 17:29:24 följande:
    Tråden höll sig ju nästan i 12 timmar sedan började den 'urarta' igen
    Haha jo kanske det ... Tycker dock inte att det är något liv i den här tråden längre, många (läs de flesta) har ju flyttat över till den andra... Precis som jag själv
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16