• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Åhh att man inte bodde i Sthlm nu!!! Hade varit svinkul att följa med er på skötväskejakt/ fika!! Jaja vi har ju våran egen barnvagnsmaffia i våran lilla stad iaf där vi kommer med våra tre buggor i olika kombos !!

• imaj
    straw2008 skrev 2009-01-16 11:28:47 följande:
    Vem har sett flest buggisar på samma gång ? Jag har sett 5 :O)
    Hmm jag har nog bara sett tre samtidigt (då inkluderat min egen )... Vi är bara fyra i den här stan som har Bugaboo (vad jag vet iaf ) om det nu inte bor någon som har en ute i någon by !
  • imaj
    Simple me skrev 2009-01-16 14:41:27 följande:
    Räknas de om de ligger i kartong
    Haha det tycker då inte jag iaf!... Du förresten, jag har inte fått något mail från dig !
  • imaj

Madrassen kostar 775kr ny
    Liggdelsklädseln 665kr
    Pinnarna kostar väl typ 100kr tillsammans och liggdelslocket borde ligga på ungefär 250kr...

Så en ny liggdel inkl. allt kostar ungefär 1800kr.
    Själv skulle jag nog inte lägga mer än 1000kr på beggat, möjligtvis lite mer om jag verkligen vill ha den ...

panzermensch skrev 2009-01-17 12:58:58 följande:
    Kikar på en helt ny liggdel med madrass o allt - denim + ligglock. Vad är värt att ge för det?
  • imaj
    panzermensch skrev 2009-01-17 13:17:03 följande:
    okej för tänkte typ 1000 inkl frakt då.. men lät mycket i huvudet är denim snyggt?
    Har inte sett denim i verkligheten, men är själv supersugen på en sittdelsbas i denim! Tror den är jättesnygg! Har du varit på Haven? *nyfiken på mugghållaren*
  • imaj
    Lille Mammsen skrev 2009-01-17 13:17:02 följande:
    350:- för ett par beggade bakhjul (tydligen rullade några månader) OK pris eller?? (ingen annons)
    Nya foamhjul kostar 550kr, så det är ju ett ganska bra pris tycker jag, hade nog försökt pruta till 300 iaf... Men det krävs ju att det är foamhjul då och i princip orullade . Tycker det svårt att de om de är lite rullade eller mycket då de knappt nöts...
  • imaj
    panzermensch skrev 2009-01-17 13:24:08 följande:
    Är hemma med en ostimulerad 3 åring och en 1 åring med 40 graders feber men såg annons på blocket, en säljer en för 80 kr där!
    Okej... Hoppas de kryar på sig ! Jo såg den också men gissar på att den redan är borta!
  • imaj
    Lille Mammsen skrev 2009-01-17 13:26:01 följande:
    Tror dessa va luft!
    Jag är snål så jag hade inte gett med än 300kr för dem då ! Vet dock inte riktigt vad de är värda egentligen...
  • imaj
    Shoegirl skrev 2009-01-17 17:27:07 följande:
    Bee-ägare: Sambon hävdar att liggläget på Bee inte är tillräckligt platt för en bebis. Vad säger ni?
    Jag har ingen bee själv men man kan ju ha en mjuklift i den till en bebis så då måste den ju ha ett helt plant liggläge ... Eller? Vad säger ni som äger bee?
    Hannah74 skrev 2009-01-17 17:02:25 följande:
    Har upptäckt att vår vagn drar en hel del åt vänster. Finns det nåt att göra åt det? Köpte den begagnad för några veckor sedan.
    Testa byta plats på swivelhjulen, det kan vara de som är på fel plats... För trots att de inte har någon speciell plats så kan det tydligen hjälpa. Sen så kan det vara så att den drar åt vänter för att det lutar lite lite åt vänster... Vagnen är ju så himla lätt att den påverkas av minsta lilla .
  • imaj
    Shoegirl skrev 2009-01-17 17:39:48 följande:
    Oioi: Kriss Cross eller Floral Bouquet? *pink is da sjit!*
    Kriss Cross!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16