• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Nikas skrev 2009-01-13 21:49:17 följande:
    imaj skrev 2009-01-13 19:50:50 följande: Tack för svar förresten ;) Har hittat en lösning, köper nog den blå, har en grå/svart BuggySnuggle (fuskmocka/fuskpäls) så den är ju rätt neutral... Visst är väl 600 kr bra pris för en klarblå åkpåse? Ska vara superfräsch från 2008.
    Okej men då så... Då ska du definitivt köpa den blåa...
    600kr... jo ganska bra pris tycker jag. Hade nog försökt pruta till 500-550kr, men det är för att jag är så snål. Men hade nog köpt den ändå om de inte går med på det .
  • imaj
    Isanna skrev 2009-01-13 21:59:34 följande:
    Samma här, brukar även gunga kundvagnen på ICA när jag inte har nåt barn i.
    Haha jag med , speciellt när dottern var mindre... Hör jag något annat barn gråta så gör jag det också, även om min dotter sitter lugnt och tyst .
  • imaj
    Nikas skrev 2009-01-13 22:03:35 följande:
    imaj skrev 2009-01-13 21:59:05 följande: Hehe jag har redan prutat från 700 till 600 :D Jag köper den blåa... :D (om den nu finns kvar fortf...)
    Jaha men dåså... Då är det ett bra pris !
  • imaj
    Kajsan skrev 2009-01-14 12:43:35 följande:
    Gaian är gigantisk! Jag sålde min ( ok, jag har haft två, sålt båda för de är verkligen apstora. När jag behöver så mycket space tar jag min SVEA väska. Jag hänger med på skötväskekoll   Skötväskekoll är ju typ det roligaste man kan göra!
    nelly.com/productInfo.asp&qProductColorId=84&qNavigation=categories&qNavigationBrand=&qNavigationClass=4&qNavigationGroup=22&qBrand=&qClass=4&qGroup=22&qStyle=&qSize=&qPage=2&scrollBarSelectedIndex=13&qFilterType=0&language_id=1&gender=1

Har du den här SVEAväskan eller? Funderade på den tidigare... Är den gigantisk?
  • imaj
    Nikas skrev 2009-01-14 14:04:03 följande:
    imaj skrev 2009-01-14 12:50:37 följande: Oooh.. vill också...
    Jo den är himla fin, dock hade de rosa tidigare men inte nu ... Hade velat ha rosa för då hade den passat till vagnen .
  • imaj
    Joddan skrev 2009-01-14 14:46:07 följande:
    Någon som vet???
    Vet faktiskt inte vad kidzshop gör av den andra delen men du ska iaf skicka in den delen du fick. Tänkte samma som du att de kanske redan hade skickat in den men mailade då dem och de sa att man skulle skicka in sin egen del. Själv så gjorde jag det på Bugaboos hemsida... Hoppas du blev lite klokare av mitt svar !
  • imaj
    panzermensch skrev 2009-01-14 15:15:26 följande:
    Okej kan nån.. vänlig lite jävel där ute som gillar skötväskor välja ut en jujube på mylittlestar åt mig som matchar min sand/bruna buggA?
    Har helbrun (cerise/brun ibland och egna sufletter ibland ) och köpte Jujube Between BrownBubble men tyckte inte att den passade den bruna riktigt så skickade tillbaka den :-P.

Men den här tror jag är snygg till brun/sand:
    www.mylittlestar.se/Shop/Application/pgImgPopup.php&sImgName=BeTween_DripDrops%20web.jpg

Eller den här:
    www.mylittlestar.se/Shop/Application/pgImgPopup.php&sImgName=BeTween_Julia_sRibbons%20web.jpg
  • imaj
    SooJuicy skrev 2009-01-14 16:12:05 följande:
    panzermensch: Ja nu ser du hur bra det passar med brun/rosa väska till *slurp* på kajsans läckra bild
    Tycker den brunrosa var liiiite för fel färg för att passa perfekt, men det är för att jag är passningsperfektionist kanske ...
  • imaj
    Kajsan skrev 2009-01-14 16:21:06 följande:
    Näää det är bara bilden, den passar jättebra!
    Den jag fick hem passade då inte iaf... Var jättesynd för jag ville verkligen ha den . Den var som inte lika "varm" brun..
  • imaj
    imaj skrev 2009-01-14 16:26:01 följande:
    Den jag fick hem passade då inte iaf... Var jättesynd för jag ville verkligen ha den . Den var som inte lika "varm" brun..
    Men den var från den nya leveransen så kanske har något med det att göra Fundersam
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16