• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Kavat

panzermensch skrev 2009-01-07 18:45:30 följande:

Garderob?
    Nje, där står väl bara 7 vagnar eller något liknande.
  • Kavat

Men vad vet jag, jag har aldrig hälsat på, mer än i mamma2003s dröm.

• Senap

Hur många åkpåsar var det? *nyfiken i en strut*

My sugar is raw
  • Kavat

Shoegirl skrev 2009-01-07 18:51:28 följande:

Det får hon svara på själv, för jag vet ärlig talat inte mer än att hon tycker om enfärgade vagnar.
  • Fröken Småland
    Shoegirl skrev 2009-01-07 18:51:28 följande:
    *viskar* Nio åkpåsar Generad

Och faktum är att jag har en jättebyrå i en stor garderob så ni hade rätt allihopa (utom Shoegirl) *räcker ut tungan*. Fast det var längesen allt fick plats i byrån, alla baserna har flyttat ut och bor numera i en transportväska som nästan spricker . Mina älsklingar; åkpåsarna, ligger ovanpå byrån och ser vackra ut. Jag kollar till dem varje kväll innan jag går och lägger mig 

Under sängen bodde mycket riktigt en mus fram tills helt nyligen. Nu finns den inte hos oss längre *musmördare*
  • Senap

Jag hade rätt i att de inte fick plats i någon sketen byrå! *surar*

My sugar is raw
  • modestyclara

mamma2003 skrev 2009-01-07 19:03:51 följande:

*viskar* Nio åkpåsar Och faktum är att jag har en jättebyrå i en stor garderob så ni hade rätt allihopa (utom Shoegirl) *räcker ut tungan*. Fast det var längesen allt fick plats i byrån, alla baserna har flyttat ut och bor numera i en transportväska som nästan spricker . Mina älsklingar; åkpåsarna, ligger ovanpå byrån och ser vackra ut. Jag kollar till dem varje kväll innan jag går och lägger mig  Under sängen bodde mycket riktigt en mus fram tills helt nyligen. Nu finns den inte hos oss längre *musmördare*
    :-O Oj, tänk om musen hade bitit hål i åkpåsarna -vilken tragedi! Hoppas du har högt lösöre på hemförsäkringen.
  • Kavat

mamma2003 skrev 2009-01-07 19:03:51 följande:

*viskar* Nio åkpåsar  Och faktum är att jag har en jättebyrå i en stor garderob så ni hade rätt allihopa (utom Shoegirl) *räcker ut tungan*. Fast det var längesen allt fick plats i byrån, alla baserna har flyttat ut och bor numera i en transportväska som nästan spricker . Mina älsklingar; åkpåsarna, ligger ovanpå byrån och ser vackra ut. Jag kollar till dem varje kväll innan jag går och lägger mig  Under sängen bodde mycket riktigt en mus fram tills helt nyligen. Nu finns den inte hos oss längre *musmördare*
    Fast om man slår ut det på hur länge du haft bugga, så är det inte speciellt många.
  • Fröken Småland
    modestyclara skrev 2009-01-07 19:07:47 följande:
    mamma2003 skrev 2009-01-07 19:03:51 följande: :-O Oj, tänk om musen hade bitit hål i åkpåsarna -vilken tragedi! Hoppas du har högt lösöre på hemförsäkringen.
    Men jag äger inget annat. Har pantat möblerna för att köpa åkpåsar
  • panzermensch

Galningar *vill osså ha och är sotis i tystnad*

mamma2003 skrev 2009-01-07 19:09:20 följande:
    Men jag äger inget annat. Har pantat möblerna för att köpa åkpåsar
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16