• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • ladylurifix

annipanni; tack. tittade på simple worlds men jag är ute efter en mer varm gul. får nog bli en 7am då!!

• Sogu

Nu har jag oxå blivit ägare till en Bugaboo Cameleon. Far iväg typ 16 mil igår och köpte en jättefin begagnad från en vagntokig tjej. Den är från 2006 men jättefin, syns inte att den är använd tycker jag. Och fick med riktigt mycket grejer oxå. Vad tycker ni om 7000 kr för detta:

Vagn inkl ligg- och sittdel (och det som alltid hänger med - regnskydd och myggnät, servicekit och det)
    Röd åkpåse
    Grön åkpåse
    Lammfäll
    Rött parasoll
    Svart fleecetopkit
    Beige bas (varukorg och sittdel, ej liggdelen)
    Gul suflett
    Travelbag
    Vinterhjul - oanvända
    En sydd sittklädsel

Tror jag fick med allt... längtar till bebbe nr 2 kommer om 4 månader nu så man kan börja använda den... kanske smygstartar med pojken så länge... *funderar*

• Sogu

Sogu skrev 2009-01-07 19:30:49 följande:

Nu har jag oxå blivit ägare till en Bugaboo Cameleon. Far iväg typ 16 mil igår och köpte en jättefin begagnad från en vagntokig tjej. Den är från 2006 men jättefin, syns inte att den är använd tycker jag. Och fick med riktigt mycket grejer oxå. Vad tycker ni om 7000 kr för detta:Vagn inkl ligg- och sittdel (och det som alltid hänger med - regnskydd och myggnät, servicekit och det)Röd åkpåseGrön åkpåseLammfällRött parasollSvart fleecetopkitBeige bas (varukorg och sittdel, ej liggdelen)Gul suflettTravelbagVinterhjul - oanvändaEn sydd sittklädselTror jag fick med allt... längtar till bebbe nr 2 kommer om 4 månader nu så man kan börja använda den... kanske smygstartar med pojken så länge... *funderar*
    Glömde skriva att det är grå bas o röd fleecetop...
  • Senap
    Nu har jag oxå blivit ägare till en Bugaboo Cameleon. Far iväg typ 16 mil igår och köpte en jättefin begagnad från en vagntokig tjej. Den är från 2006 men jättefin, syns inte att den är använd tycker jag. Och fick med riktigt mycket grejer oxå. Vad tycker ni om 7000 kr för detta: Vagn inkl ligg- och sittdel (och det som alltid hänger med - regnskydd och myggnät, servicekit och det) Röd åkpåse Grön åkpåse Lammfäll Rött parasoll Svart fleecetopkit Beige bas (varukorg och sittdel, ej liggdelen) Gul suflett Travelbag Vinterhjul - oanvända En sydd sittklädsel Tror jag fick med allt... längtar till bebbe nr 2 kommer om 4 månader nu så man kan börja använda den... kanske smygstartar med pojken så länge... *funderar*
    Måste nog gå ned och kolla om vagnen är kvar i källaren
    My sugar is raw
  • Sogu

Shoegirl skrev 2009-01-07 19:33:42 följande:

Måste nog gå ned och kolla om vagnen är kvar i källaren
    Hehe, har du samma grejer?
  • panzermensch

Massa stuff

Nu har jag oxå blivit ägare till en Bugaboo Cameleon. Far iväg typ 16 mil igår och köpte en jättefin begagnad från en vagntokig tjej. Den är från 2006 men jättefin, syns inte att den är använd tycker jag. Och fick med riktigt mycket grejer oxå. Vad tycker ni om 7000 kr för detta: Vagn inkl ligg- och sittdel (och det som alltid hänger med - regnskydd och myggnät, servicekit och det) Röd åkpåse Grön åkpåse Lammfäll Rött parasoll Svart fleecetopkit Beige bas (varukorg och sittdel, ej liggdelen) Gul suflett Travelbag Vinterhjul - oanvända En sydd sittklädsel Tror jag fick med allt... längtar till bebbe nr 2 kommer om 4 månader nu så man kan börja använda den... kanske smygstartar med pojken så länge... *funderar*
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • panzermensch

Sitter och skriver lista på ALLA saker jag vill ha till buggan Sen är det bara bocka av vart efter man köpt haha

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Sogu

panzermensch skrev 2009-01-07 19:38:46 följande:

Massa stuff
    Jaa det var ju det...
    Var priset bra då? Hade ni gett det?
  • JohannaJ

Får jag fråga er om vad som är okej pris för min vagn?
    En bugaboo cam 2008, fick den 20/12 2007, inget fel på chassiet
    grå bas/offwhite top
    marin fleecetop
    vinterhjul
    grå åkpåse, aldrig använf
    mugghållare
    rosa solsuffla

vagnen är nästan oanvänd eftersom min son bara vill åka sele. Hur mycket är ett okej pris? *ingen annons, är inte ens säker på om jag vill sälja*

• Senap
    Sogu skrev 2009-01-07 19:37:25 följande:
    Shoegirl skrev 2009-01-07 19:33:42 följande: Hehe, har du samma grejer?
    Nästan:
    Sandbas
    denim-top, röd och svart fleecetop, rosa canvastop
    rosa liggdelslock i fleece (ska bli carnival)
    gul sommarsuffla
    rosa och sand parasoll
    travelbag utan hjul
    vinterhjul
    2 mugghållare.
    rosa filt
    röd åkpåse
    egna suffletter (ska bli ytterligare en i Carnival)
    egen frotté-sittdel

En ren nybörjare alltså om man jämför med Mamma2003.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16