• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Kolla mamma2003, hon har massa färger i galleriet

Champagne77 skrev 2009-01-07 21:15:16 följande:
    Finns det nån som har brun bas o röd canvas topklädsel på bild? Vi funderar på grå bas och röd topcanvas, men är det för vanligt???
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Fröken Småland
    ladylurifix skrev 2009-01-07 21:12:33 följande:
    Kajsan; nej 7am finns ju ej i gult men den är mitt andrahandsval....avbeställde den gula paul frank åkpåsen idag men hittar ingen annan i lika fin gul. Så nu blir det ngt helt annat.
    Nomad har väl en senapsgul om det kunde vara något?
  • Fröken Småland
    mamma2003 skrev 2009-01-07 21:20:49 följande:
    Nomad har väl en senapsgul om det kunde vara något?
    Och Easywalkers är också formsydda så de passar i Buggan.
  • Hannah74

Hej!

Är jättenöjd med vår Cameleon.
    Har beställt en röd suflett nu. Ville ha svart eg då jag gillar mörkt, men den gamla sufletten var ju lite blekt och det såg jättetråkigt ut så tänkte det var bättre med röd som det inte märks lika mkt om den blir blekt mot den andra färgen på vagnen.

Iaf- vad tycker ni? Behöver man vinterdäck? Bor i göteborg och det är sällan massa snö? Fick ju dem på köpet och funderar på att sälja dem.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Fröken Småland
    Hannah74 skrev 2009-01-07 21:50:29 följande:
    Hej!Är jättenöjd med vår Cameleon. Har beställt en röd suflett nu. Ville ha svart eg då jag gillar mörkt, men den gamla sufletten var ju lite blekt och det såg jättetråkigt ut så tänkte det var bättre med röd som det inte märks lika mkt om den blir blekt mot den andra färgen på vagnen.Iaf- vad tycker ni? Behöver man vinterdäck? Bor i göteborg och det är sällan massa snö? Fick ju dem på köpet och funderar på att sälja dem.
    Kul att du är nöjd med din Bugaboo, man blir lätt det . Förresten så vill jag säga att jag inte alls tycker att du har betalat för mycket (glömde säga det igår) utan att du fått en jättefin vagn och tillbehör för de pengarna .

Vinterhjulen (som du faktiskt frågade om ) får någon annan kommentera.
  • Champagne77

En dum fråga, men visst ingår väl sufflet när man köper vagen i toppfärgen? Sedan kan man väl själv sy (om man är händig)?

• Champagne77
    panzermensch skrev 2009-01-07 21:17:18 följande:
    Kolla mamma2003, hon har massa färger i galleriet
    Tack, ska göra det .
  • jempy80

Hannah74 skrev 2009-01-07 21:50:29 följande:

Hej!Är jättenöjd med vår Cameleon. Har beställt en röd suflett nu. Ville ha svart eg då jag gillar mörkt, men den gamla sufletten var ju lite blekt och det såg jättetråkigt ut så tänkte det var bättre med röd som det inte märks lika mkt om den blir blekt mot den andra färgen på vagnen.Iaf- vad tycker ni? Behöver man vinterdäck? Bor i göteborg och det är sällan massa snö? Fick ju dem på köpet och funderar på att sälja dem.
    SÄLJ!!! ja bor i sthlm och köpte ett par som jag prova en gång. tycker dom va värdelösa och onödiga så jag sålde.
  • panzermensch

Sålde mina vinterhjul med, orullade. Bor i sthlm med. Bara slask här ändå och de små snöhögar som finns kan man runda

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • madebyinferno

Bor i Halland och här är det typ aldrig snö eller ens slask men jag gillar mina vinterhjul när jag rullar runt på tomten med vagnen... så är vagnen med ute på tomten så är vinterhjulen på men annars så rullar endast orginalhjulen här

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16