Inlägg från: hyperballad |Visa alla inlägg
  • hyperballad

Bugaboo tråd nr 16

Svar på #3694
    panzermensch skrev 2009-01-17 17:23:59 följande:
    Välkommen till klubben för oss som spenderar våra ören på bugaboo och sen snyftar över att vi inte har råd med en skötväska till
    hihi ja jag var på väg att ta den tillhörande skötväskan men hon i butiken sa att de alltid rekommenderade Oiois väska... jag har inte ens tänkt på att det spelar någon roll - förutom att den ska vara fin i färgen då...

vad rekommenderar ni?
  • hyperballad
    Svar på #3696
    panzermensch skrev 2009-01-17 17:27:03 följande:
    Jag köpte senast igår en oioi.. så fina
    hmm jag får kolla in dem då, ska göra det på direkten!
    sambon kommer bli tokig haha
  • hyperballad
    Svar på #3699
    panzermensch skrev 2009-01-17 17:31:33 följande:
    Välkomna honom till buggamammornas pappastödgrupp för de som står brevid och skakar på huvudet och desperat försöker gömma sparpengarna
    han sa att han gärna gå med om det finns en sådan... haha

jag hittade en Floral Disc Hobo Sack på minandmine.com den var ju super snygg... men jag får nog vänta ett tag tills jag berätta om den för det har varit mycket för honom idag min stackars sambo haha
  • hyperballad

jag vill bara ha bebisen här nu och så buggan här och gå på promenad...
    men nu sitter man här i v21+5 och väntar. tills nyss gick tiden snabbt men nu antar jag att det kommer gå långsammare..
    men den som väntar på något gott...

• hyperballad

haha okej men då har du kört lite vagn, jag ville ha med mig en vagn hem idag och köra här hemma i lägenheten...
    löjligt jag vet men den var så fin och ja jag är kär!

• hyperballad
    Svar på #3726
    Shoegirl skrev 2009-01-17 18:15:39 följande:
    Jag ville ha min bebis igår - helst. v16+6 så det är mest synd om mig *ynk gnäll*
    hihi ja alright, men du har inte barn sedan innan??
  • hyperballad
    Svar på #3742
    Shoegirl skrev 2009-01-17 18:31:44 följande:
    Jo, men han är ju inte i magen så honom är jag nöjd med
    haha okej.
    detta är första för mig och sambon så man känner sig lite överväldigad ibland och blir chockad över hur mycket saker som man enligt alla verkligen på liv och död måste ha...
    men vi tar det lugnt, har hittills bara bestämt vilken vagn vi ska ha... det var ju en pärs så allt annat måste vara en piece of cake...
    eller vad säger ni?
  • hyperballad
    Svar på #3744
    Shoegirl skrev 2009-01-17 19:00:04 följande:
    En Bugaboo, bra skötväska och en sjal måste man ha. Resten kan du strunta i. (säger jag som helammade (inga flaskor), EC:ade (inga blöjor) och samsov (oanvänd spjälsäng) sonen hatade nappen )
    har en sjal hemma i garderoben, köpte den på rea innan jag blev gravid... den var så fin och ja jag kunde inte låta bli...
    hur funkar det med ec, jag tittade på tygblöjor men det blir så fruktansvärt klumpigt och tjockt vad jag har förstått...

så ja, skötväskan ska jag spana efter, gillar dock oiois Floral Disc Hobo Sack...
  • hyperballad
    Svar på #3748
    Shoegirl skrev 2009-01-17 19:07:21 följande:
    ecsweden.se  Mycket jobb första året. Sedan är det räkmacka då sonen var torr från 18 mån ålder. Me like! *bekväm*
    hmm jag är skeptisk men det är ju inte som att jag inte varit det förut.
    ska in och kolla eftersom jag nu snart sitter här med en bugaboo som jag absolut inte gillade för några dagar sedan... *skäms lite över fördomar*
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16