Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

TheSunset skrev 2009-02-19 07:42:53 följande:
    Idag ska jag köpa mig en cam... Vill inte ha min gecko längre...hihi...Nån som köpt från kidzshop.jetshop.se/ ???Hur lång tid har det tagit att få hem den?
    Beror väl på om de har allt hemma. Men det ska inte ta mer än ett par dagar att få hem en lagervara.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    Josan123 skrev 2009-02-18 20:11:37 följande:
    Jag har två frågor som säkert är ställda hundra gånger men frågar igen.* Hur länge sitter ett barn bra i cam? Min son blir 2 i år sommar, kommer han sitta bra iden?Nu till min andra fråga. Ser i bildtråden att många har sytt egna dynor till been. Någon som har några mått på en sitt dyna? Tänkte sy en dyna till vår bee.
    Vi har använt våran tills sonen var 3,5 år. Tills han slutade att åka vagn alltså.
  • Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-19 08:27:29 följande:
    Det stog på sidan att dom hade det hemma...
    Aaaaah spännande. Men då är det bara att beställa. Jag skulle kolla först så de faktiskt har allt hemma. Ibland kan det vara dåligt uppdaterat enligt egen erfarenhet......
  • Stargirl
    Hannah74 skrev 2009-02-19 09:17:03 följande:
    www.blocket.se/vi/20342026.htm?ca=15_sÄr inte detta lite konstigt?Ej min annons.
    Ja det är ju en frog, hur kan den då han en basfärg? Kanske har de köpt en cam toppfärg.
  • Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-19 09:36:47 följande:
    Skickade mail nu och sa att jag ville avbeställa...och att jag ville ha pengar tillbax eller om jag kunde få nått annat istället för dom pengarna. typ ett topset till camen eller nått.Vad kan jag ta för min gecko. Sittdelen e oanvänd...och liggdelen e endast använd med åkpåse.*bild i galleriet**ingen annons*
    Kanske 4000 eller 3500? Svårt det där.....prova med 4000.
  • Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-19 10:05:32 följande:
    jag vill ha gråbas med blå canvas top....Säger man så...
    SNYGGT!!! den klarblå är så fin.
  • Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-19 10:25:23 följande:
    ringde butiken här i gbg...dom har den inne gråbas med blåcanvas top...dom måste bara kolla så ingen har beställt den...för det ansvariga va inte där...Åh hoppas den inte e bokad...för då åker jag och köper den idag...weii...
    Weeeee, spännande vill oxå köpa en ny vagn. Fast jag inte behöver *s*
  • Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-19 12:07:55 följande:
    Ska in och titta på vagnen nu....men dom hade bara mörkblå top.Jag ville ju ha den mer lysande.Är den mörkblåa snygg?Kanske kan tinga toddler där jag beställde geckoklädseln och fråga om jag kan byta till ett topset till cam istället.
    Jag tycker den klarblå är finare iaf.
  • Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-19 12:12:44 följande:
    Men va fasen jag kan inte se om toodler har den blåa jag vill ha..ser inte ut som det..
    Men du kan ju beställa själva vagnen från toddler och köpa den klarblå toppen hos ngn lokal butik? Eller blir det för omständigt?
  • Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-19 12:19:35 följande:
    Men jag tänkte köpa camen i butik idag..men dom hade inte den klarblå topen....bara den mörkblåa.Och på toddler har jag betsällt en svart geckoklädsel för 1300 kr...tänkte om man kunde tagit ett topset istället till camen istället vill ju inte ha klädseln till geckon längre...men dom hade ju inte den blåa färgen.
    Ahaaaa......förstår. Ingen har alltså den blå färgen och det är just den du vill ha.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16