Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

Lille Mammsen skrev 2009-02-20 09:55:52 följande:
    Jag DIGGAR min bugabooskötväska iallafall!! DIGGAR värme/kylfacken på sidorna mm Så de så har olika lock till min me!
    Ja men det gör jag med...har den med dark khaki väsklock och har den till våran dark khaki Bee. Tycker den är toppen och har alltid med den då vi åker på semester just pga termofacken och att den är mycket skön att bära.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-02-20 10:03:46 följande:
    den + klarblå skulle jag vilja haaa jöööö Har bara svart,grön,sand just nu
    Ja det är synd om dig som har så få väsklock *s*
  • Stargirl
    pucken skrev 2009-02-20 10:12:19 följande:
    är det lönt att sälja en något solblekt toppklädsel? köpte en beggad bugga innan, gillade inte den röda klädseln utan köpte en blå canvas istället. kan man få iaf ett par hundra för en klädsel som är solblekt? vet inte hur blekt den är heller, vet inte hur röd den röda fleecen ska vara.
    Man kan ju alltid testa. Ngn kanske vill köpa den för att täcka den med ett annat tyg? Det är ju enklare än att sy helt eget och då får man liggdelslocket och sittdelstyget med. Skriv bara tydligt att den är lite solblekt så köparen vet.
  • Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-20 10:49:10 följande:
    skrev ett mail och sa antingen ska jag ha ståbrädan nu...eller pengarna tillbax eller så går jag vidare.
    Oj, vad jobbigt. Men begär pengarna tillbaka eller ett kollinr från posten.
  • Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-20 11:38:24 följande:
    Så här kan man skriva va?Skulle vilja se kvittot på 85 kr att den verkligen är skickad det datumet du säger...Och att den verkligen är skickad.Kan du inte påvisa det så vill jag ha pengarna (700 kr) överfört tillbax till mitt konto omedelbart tills dess paketet har hittats och kommit till rätta.Hon sa att den skickades som vanlig post och att det kostade 85 kr..
    Ja absolut!!!
  • Stargirl
    Vaniljkyss skrev 2009-02-20 13:25:17 följande:
    ok, har försökt att leta men inte hittat denna info så nu frågar jag det finns en ståbräda med sittdel till bugaboon och jag undrar vart jag kan köpa en sådan samt vad de kallas. (jag har en bugaboo/cam)
    Det är en vanlig Bugaboo ståbräda med en Tiny Tot stol på. Jag vet inte var man kan köpa stolen dock? Ngn annan?
  • Stargirl
    Joddan skrev 2009-02-20 14:00:41 följande:
    Upptäckte för ett tag sedan att mitt liggdelslock är felsytt. Köpt hos kidzshopen. Kan man reklamera pga av det?
    Ja du kan reklamera liggdelslocket om det är felsytt. Inte alla delar.
  • Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-20 14:51:24 följande:
    Nu har hag vart på mitt utlämningställe och postkontoret...det finns inge paket till mig här i Lerum...Åhh så surt.
    Gud vad surt....vad gör man då? Var det ngn här på FL som sålde den? Kan du kontakta Fl om detta?
  • Stargirl
    villemina skrev 2009-02-20 16:45:29 följande:
    Jag vill ha en Bugaboo, men de är så fasligt dyrt nya... Ska försöka hitta en begagnad. Vilken rekommenderar ni till en kille på 9 månader?Cameleon? Gecko? Bee?
    Cameleon absolut!! Den har ni glädje av länge. Ang priset så kommer priset att stiga med 10% från första mars. Så köper ni en ny vagn idag så har ni gjort ett bra köp då ni antagligen har mycket bra andrahandsvärde när ni vill sälja den. Bara ett tips.
  • Stargirl
    JohannaJ skrev 2009-02-20 17:44:14 följande:
    villemina skrev 2009-02-20 16:45:29 följande: inte cam, min son växte ur den snabbt. Bee skulle jag köpa.
    Hur då?

Min son på dryga 5 år får fortfarande plats i lillasysters Cameleon. Han är normalstor och har inte åkt vagn på ett par år.

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16